  • 11. Data: 2010-03-29 21:48:08
    Temat: Re: Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:hor5me$dp3$1@node2.news.atman.pl...

    > A przedtem (w trakcie?) jeszcze listy karty@ i ebank@ (kto to jeszcze
    > pamięta?)

    Hehe... jest jeszcze kilku pamietajacych ;).

    Amra liczymy na Ciebie, chociaz z uslug SKO to ja juz raczej nie skorzystam
    ;).

    MK

  • 12. Data: 2010-03-29 21:59:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > ale potencjał jest, tylko czy dasz radę ruszyć coś w tym molochu?
    >
    > to chyba jeden z niewielu banków, z usług którego jeszcze nie korzystałem
    > (pomijam książeczkę SKO), może czas to zmienić? ;-D

    Nie badzmy naiwni PKOBP to niestety moloch, w ktorym zmiany nie nastepuja
    zbyt spektakularnie. Niestety emeryci-dojne krowy, majacy konta w tym banku
    powoli wymieraja, czyli chcac czy nie chcac PKOBP bedzie musialo ewolucyjnie
    zmieniac sie. Z dobrej i konkurencyjnej oferty bedzie mozna skorzystac, ale
    patrzac na kilka minionych lat w Inteligo, to jest to pelny zastoj w
    stosunku do rynku. Ten bank nie wykonal zadnego postepu, majac do dyspozycji
    tyle placowek, chocby uruchomienie kont walutowych z mozliwoscia zasilenia w
    placowce PKOBP, ktora jest w kazdym malym miescie.
    Internautow nie przyciagnie sama marka PKO, tylko konkurencyjne
    oprocentowanie i koszty prowadzenia rachunkow.

  • 13. Data: 2010-03-29 22:08:40
    Temat: Re: ZebraĹ&#65533; doĹ&#65533;wiadczenia i poszedĹ&#65533; do PKO BP
    Od: z...@o...pl

    Dołączam się do gratulacji i zapytuję czy kolega dr
    będzie leczył inteligo czy nieinteligentną część PKOBP?

  • 14. Data: 2010-03-29 23:02:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > Użytkownik "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Hehe... jest jeszcze kilku pamietajacych ;).
    >
    > Amra liczymy na Ciebie, chociaz z uslug SKO to ja juz raczej nie
    > skorzystam ;).

    wszystko przed tobą
    dzieciom i wnukom bedziesz doradzal.

    nareszcie mam okazje pojezdzic porzadnie kolejka elektryczna, popuszczac
    latawce i pozjezdzac na sankach.

  • 15. Data: 2010-03-30 06:09:34
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
    > http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

    Gratulacje dla Amry!

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 16. Data: 2010-03-30 06:59:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 23:59:06 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Nie badzmy naiwni PKOBP to niestety moloch, w ktorym zmiany nie
    > nastepuja zbyt spektakularnie.

    Problem chyba tkwi gdzie indziej. To jest bank państwowy, rzec by można,
    więc jak tylko zawieje na górze, to się na fotelikach zmieniają a to
    raczej dobrze rozwojowi banku nie służy. Fakt, że struktura jest ogromna,
    ale jakby się za to ktoś porządnie wziął, np taki Amra, to kto wie ;)
    W wersji aktualnej to PKO BP mnie raczej odstrasza, ale jakby się zaczęli
    sprawniej w życiu uwijać, to nie omieszkam skorzystać.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2010-03-30 07:07:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-03-30 00:08, z...@o...pl wrote:

    > Dołączam się do gratulacji i zapytuję czy kolega dr
    > będzie leczył inteligo czy nieinteligentną część PKOBP?

    Jak grupa, to grupa ;)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 18. Data: 2010-03-30 09:35:30
    Temat: Pan Michał klient 30 banków WOW, gratulacje!
    Od: " klient 15 banków" <m...@N...gazeta.pl>

    Gratulacje panie Michale nowego stanowiska i stalowych nerwów. Staram się nie
    być klientem więcej niż 3 banków naraz a i to nawet korzystanie w Polsce z
    podstawowych usług bankowych podnosi mi ciśnienie razy jeden i pół.

    Pewnie Pan teraz przejdzie na ciemną stronę mocy imperium hipotecznego. :(

  • 19. Data: 2010-03-30 09:52:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    > zbyt spektakularnie. Niestety emeryci-dojne krowy, majacy konta w tym banku
    > powoli wymieraja, czyli chcac czy nie chcac PKOBP bedzie musialo ewolucyjnie

    Wbrew pozorom emeryci też potrafią liczyć, ostatnio PKOBP podniosło im
    prowadzenie rachunku miesięcznie do 7 czy 9 zł, znam dwie osoby, które
    z tego powodu zrezygnowały. Pewnie jest takich dużo.

    a.

  • 20. Data: 2010-03-30 13:21:05
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Ja również przyłączam się do gratulacji. To miło, że na tej grupie rodzą się
    wielkie kariery :-).