  • 41. Data: 2007-06-26 15:28:30
    Temat: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > w Citi nie ma czegos takiego jak przeniesienie karty, mozna tam dostac
    > karte bez zaswiadczen i bez wyciagow z poprzedniej karty, oferowany
    > przez bank limit to zwykle ok. 2-3kzl chociaz jak sie ktos uprze to i
    > golda z 10kzl dostanie ;-)

    OK, brzmi fajnie. A czy będą robić problemy jeśli mam już 2 karty, każda z
    limitem 1800zl?

    Sinus

  • 42. Data: 2007-06-26 15:52:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > OK, brzmi fajnie. A czy będą robić problemy jeśli mam już 2 karty, każda z
    > limitem 1800zl?
    >
    > Sinus

    zalezy od tego jaka masz zdolnosc kredytowa i gdzie pracujesz

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 43. Data: 2007-06-26 16:01:24
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > zalezy od tego jaka masz zdolnosc kredytowa i gdzie pracujesz

    Nie pracuję, studiuję.

    Sinus

  • 44. Data: 2007-06-26 16:46:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie pracuję, studiuję.
    >
    > Sinus

    no to na karte w Citi raczej nie masz szans...brak zdolnosci kredytowej

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 45. Data: 2007-06-26 18:01:05
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Maciej Loret pisze:

    > Nie wiem. Ale w PekaoSA na setki przelewów ani jeden się nie spóźnił.

    To, że z Twojego banku wyjdzie przelew dzisiaj nie zanczy, że bank
    odbiorcy go dzisiaj zaksięguje - na to niestety nie masz żadnego wpływu.
    Na razie z moich obserwacji na linii Citi <> mBank/Multi przelewy idą
    tego samego dnia bez żadnej obsuwy.

    > To super.

    O ile pamiętam, bo ostatnio zmieniałem cykl rozliczeniowy, na pewno nie
    może to być dowolny dzień miesiąca, ale jest tego całkiem sporo więc na
    pewno sobie dopasujesz pod siebie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 46. Data: 2007-06-26 18:11:42
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Krzysztofsf pisze:

    > Ciekawe jakiie przeliczniki ma Mastercard Onet Lukasa?
    > tania karta bez dodatkowych wymogow.

    Dla Lukasa karty robi BZWBK, więc pewnie tak samo jak dla kk z BZWBK,
    czyli dla walut innych niż EURO jest + 3% za przewalutowanie, ale jeżeli
    płacimy w EURO to kurs jest dobry np taki sam jak dla MC ING
    (sprawdzałem ostatnio - p...@h...net).

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 47. Data: 2007-06-26 18:20:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > O ile pamiętam, bo ostatnio zmieniałem cykl rozliczeniowy, na pewno nie
    > może to być dowolny dzień miesiąca, ale jest tego całkiem sporo więc na
    > pewno sobie dopasujesz pod siebie.

    AFAIR dowolny, ale nie wczesniej niz 7-my.

    MK

  • 48. Data: 2007-06-26 18:23:46
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    tomek. pisze:

    > dlatego nie zbieram puntkow, bo np. parasolke to moge sobie kupic
    > w sklepie jaka chce, a nie wydawac w przeliczeniu pewnie z 5 000 na paliwo,
    > zeby dostac marny produkt.

    Ale w przypadku Citi nie musisz nawet odwiedzać stacji BP, żeby zbierać
    punkty a nagrody są czasami całkiem porządnych i znanych firm, które
    możesz normalnie kupić w sklepie, lub np jak w payback za punkty możesz
    doładować telefon. Sprawa druga to niezła rozbieżność między punktami za
    te same nagrody tylko w różnych systemach np BP <> PayBack.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 49. Data: 2007-06-26 18:28:15
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    MK pisze:

    > AFAIR dowolny, ale nie wczesniej niz 7-my.

    Ja pamiętam rozmowę i na pewno nie był to dowolny a tak w ogóle to ja
    aktualnie mam 4-tego :)

    x.134,42 PLN saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 04/06/2007

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 50. Data: 2007-06-26 19:07:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ja pamiętam rozmowę i na pewno nie był to dowolny a tak w ogóle to ja
    > aktualnie mam 4-tego :)

    Ale sam sobie nie ustawiles 4-tego, a po prostu bank tego dnia wydal Ci
    karte. Ograniczenie, ze nie wczesniej niz 7-my dotyczy zmiany na wniosek
    posiadacza. Nie wiem czy w ogole jest ciagle aktualne. kiedys tak bylo.
    Kazdy inny dzien moze byc wybrany przez klienta.

    MK