  • 51. Data: 2007-06-26 19:25:48
    Temat: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale w przypadku Citi nie musisz nawet odwiedzać stacji BP, żeby zbierać
    > punkty a nagrody są czasami całkiem porządnych i znanych firm, które
    > możesz normalnie kupić w sklepie, lub np jak w payback za punkty możesz
    > doładować telefon. Sprawa druga to niezła rozbieżność między punktami za
    > te same nagrody tylko w różnych systemach np BP <> PayBack.

    gdzie sie bardziej oplaca?
    bawie sie w obydwa systemy oczywiscie przy okazji...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 52. Data: 2007-06-26 20:03:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > To, że z Twojego banku wyjdzie przelew dzisiaj nie zanczy, że bank
    > odbiorcy go dzisiaj zaksięguje - na to niestety nie masz żadnego wpływu.

    A jednak. Nigdy nie zdarzyło mi się inaczej...
    Wszystkie przelewy usatwione są na ostatni możliwy dzień (włącznie ze
    spłatami kredytówki) i ... to działa... od paru ładnych lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 53. Data: 2007-06-26 20:06:34
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > w Citi nie ma czegos takiego jak przeniesienie karty, mozna tam dostac
    > karte bez zaswiadczen i bez wyciagow z poprzedniej karty, oferowany przez
    > bank limit to zwykle ok. 2-3kzl chociaz jak sie ktos uprze to i golda z
    > 10kzl dostanie ;-)

    Moja żona zapytała czy może dostać golda.
    W odpowiedzi usłyszała, że nie ma problemu...
    Ale czy przyjdzie gold i z jakim limitem...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 54. Data: 2007-06-26 20:08:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > zalezy od tego jaka masz zdolnosc kredytowa i gdzie pracujesz

    Można powiedzieć, że np. tu:
    http://www.bor.pl/index_pl.php
    Tego i tak nikt nie sprawdza chyba...
    Przynajmniej takie odniosłem wrażenie z pobytu przedstawiielki Citi u nas...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 55. Data: 2007-06-26 20:09:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A jednak. Nigdy nie zdarzyło mi się inaczej...
    > Wszystkie przelewy usatwione są na ostatni możliwy dzień (włącznie ze
    > spłatami kredytówki) i ... to działa... od paru ładnych lat.

    u mnie tez to dziala, ale przelewy sa ustawione z data przyszla i
    wychodza z banku pierwsza sesja w dniu splaty ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 56. Data: 2007-06-26 20:21:24
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > u mnie tez to dziala, ale przelewy sa ustawione z data przyszla i wychodza
    > z banku pierwsza sesja w dniu splaty ;-)

    Sprawa oczywista. Nie napisałem o tym...
    Chociaż parę razy wklepywałem przelew rano około godziny siódmej i również
    wychodził pierwszą sesją i docierał do odbiorcy tego samego dnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 57. Data: 2007-06-26 20:31:06
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Tego i tak nikt nie sprawdza chyba...
    > Przynajmniej takie odniosłem wrażenie z pobytu przedstawiielki Citi u nas...

    Taki agent, zyjacy z prowizji z zaakceptowanych umow, to jak pszczolka - wszystko
    znosi do ula. A tam juz odcedzaja, co nektar, a co gowienko....

  • 58. Data: 2007-06-26 21:16:33
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    MK pisze:

    > Ale sam sobie nie ustawiles 4-tego, a po prostu bank tego dnia wydal Ci
    > karte. Ograniczenie, ze nie wczesniej niz 7-my dotyczy zmiany na wniosek
    > posiadacza. Nie wiem czy w ogole jest ciagle aktualne. kiedys tak bylo.
    > Kazdy inny dzien moze byc wybrany przez klienta.

    No to jest już nieaktualne, bo ja domyślnie wybrałem sobie bodajże
    16-tego (przy aktywacji karty) i nie dalej jak niecałe 2 m-c temu
    zmieniłem na 4-tego wszystko oczywiście przez partyline.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 59. Data: 2007-06-26 21:20:12
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Maciej Loret pisze:

    > Sprawa oczywista. Nie napisałem o tym...
    > Chociaż parę razy wklepywałem przelew rano około godziny siódmej i również
    > wychodził pierwszą sesją i docierał do odbiorcy tego samego dnia.

    Tak jest dokładnie. Co więcej, większość banków nawet jak wychodzi
    ostatnią sesją to pieniądze są jeszcze tego samego dnia w okolicach
    godziny 18-19, ale 100% pewności niestety nie masz i nigdy mieć nie
    będziesz. Z regulaminu konta powinno wynikać ile bank ma dni na
    zrealizowanie przelewu i tylko nam się cieszyć, że mamy taki porządny
    system (Elixir) i banki, że wszystko idzie piorunem.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 60. Data: 2007-06-26 21:27:19
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > gdzie sie bardziej oplaca?
    > bawie sie w obydwa systemy oczywiscie przy okazji...

    Znaczy dokładnie nie studiowałem katalogów, ale kiedyś rzuciło mi się na
    oczy przeglądając np coś takiego:

    Czajnik bezprzewodowy Moulinex model Paris, symbol BY5001
    w BP = *5890 pkt*
    w PayBack = *4592 pkt*

    Różnica dosyć spora a punkty kosztują tyle samo. Bardziej się nie
    zagłębiałem, ale tak na pierwszy rzut oka PayBack wygląda lepiej, znaczy
    większa ilościowo oferta i na powyższym przykładzie znacznie tańsza.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski