  • Data: 2003-05-24 12:58:00
    Temat: Re: Zabójcza wizyta w banku
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pampersy dla 5-cio latka ? Do szpitala je woza ? Przepraszam
    > bardzo... albo dziecko choruje na moczenie dzienne i nocne, albo
    > rodzice sa nadopiekunczy i sami na sile zawoza pampersy, choc nikt
    > od nich tego nie wymaga. Przeciez jak sie jest w szpitalu, to ma sie
    > zapewniona opieke czy tez nie ? Bynajmniej powinno.

    1. Dziecko zdaje się jest nieprzytomne a przynajmniej niezdolne do
    aktywności fizycznej.

    2. Miałem dość niedawno w szpitalu dziecko roczne. Gdybym sam nie
    kupił pampersów a żona ich nie zmieniała, to miałoby tak jak te
    którymi się nikt nie opiekuje - zmiana dwa razy na dobę i
    dość koszmarne odparzenia.