  • 1. Data: 2020-03-01 19:48:58
    Temat: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    Od: z <...@...pl>

    Kurwa mać...

    Dziecko w podstawówce wie że ta informacja ni mówi nic o atrakcyjności
    oferty. Co z tego że podali RRSO skoro ono też nie mówi o dodatkowych
    kosztach typu ubezpieczenie...

    Dużo u Was w tych bankach takich DEBILI jeszcze?
    Kiedy ta rasa w końcu wyginie. Może trzeba im pomóc? ;-)

  • 2. Data: 2020-03-01 19:57:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    O, to jednak przejechałeś się na tym kombinowaniu z ubezpieczeniem?
    Bo RRSO mówi o tych dodatkowych kosztach.
    Tylko patrzyłeś na oprocentowanie nominalne, a nie na RRSO i sądziłeś, że po
    wyłączeniu ubezpieczenia pozostanie to niższe nominalne.
    Więc jak w końcu, wyłączyli to ubezpieczenie?

  • 3. Data: 2020-03-01 20:03:17
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 19:48, z pisze:
    > Kurwa mać...
    >
    > Dziecko w podstawówce wie że ta informacja ni mówi nic o atrakcyjności
    > oferty. Co z tego że podali RRSO skoro ono też nie mówi o dodatkowych
    > kosztach typu ubezpieczenie...

    w RRSO są już wliczone ubezpieczenia

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 4. Data: 2020-03-01 21:11:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 20:03, Robert Sierant pisze:
    > w RRSO są już wliczone ubezpieczenia

    Jeśli są to nie znaczy że RRSO powie Ci że można je po pierwszym
    miesiącu wyłączyć.

    Więc...

  • 5. Data: 2020-03-01 21:23:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 1 marca 2020 21:11:45 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Jeśli są to nie znaczy że RRSO powie Ci że można je po pierwszym
    > miesiącu wyłączyć.
    >
    > Więc...

    Więc ile w końcu płacisz tej raty?

  • 6. Data: 2020-03-01 21:25:17
    Od: z <...@...pl>

    Na niczym się jeszcze ie przejechałem. W placówce banku złożyłem
    rezygnację z tego ubezpieczenia i mam na to papier.
    Jak będą odemnie chcieli więcej niż 200/mis. przez ustalony okres to się
    będę awanturował i w każdym sadzie wygram.
    Powtórzę jeszcze raz porównywałem konkretnie ratę razy jej ilość.
    Takie porównanie jest MIARODAJNE i exell NIE KŁAMIE ;-)

  • 7. Data: 2020-03-01 21:39:05
    Od: z <...@...pl>

    > Więc ile w końcu płacisz tej raty?

    200 zł prze 5 lat czyli pożyczyłem 10000 a zapłacę 12000. To ile to jest
    w RRSO?

  • 8. Data: 2020-03-01 21:53:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 1 marca 2020 21:39:09 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > 200 zł prze 5 lat czyli pożyczyłem 10000 a zapłacę 12000. To ile to jest
    > w RRSO?

    Pierwsza rata też była 200zł?

  • 9. Data: 2020-03-01 21:55:28
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 21:11, z pisze:

    > Jeśli są to nie znaczy że RRSO powie Ci że można je po pierwszym
    > miesiącu wyłączyć.
    >
    > Więc...

    to już zależy od regulaminu kredytu, w wielu przypadkach jest tak, że
    wyłączenie ubezpieczenia wiąże się ze zmianą prowizji z X do Y...i ta
    zmiana jest zwykle bardziej bolesna niż koszt ubezpieczenia

    inny przypadek (teraz już nieco historyczny) to przy gotówce w EB jak
    klient wypowiadał ubezpieczenia lub np. chciał je zmienić na inne niż
    bankowe to EB wypowiadał umowę kredytu, gdyż miał do tego (zgodnie z
    regulaminem) prawo

    a Ty co masz zapisane w umowie i regulaminie kredytu?

  • 10. Data: 2020-03-01 21:58:42

    > Pierwsza rata też była 200zł?

    Ups... Masz mnie zapomniałem że pierwsza rata była 230 zł.

    To jakie to będzie RRSO?