  • 1. Data: 2020-02-28 11:12:27
    Temat: Sieknelo na gieldach
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie:
    Jakiej prognozy na Liborze możemy się spodziewać przy drastycznym spadku indeksów
    giełdowych?
    QE v.3.0, czy może wręcz odwrotnie czyli żywioł?

  • 2. Data: 2020-03-03 17:11:10
    Temat: Fed tnie stopy na nadzwyczajnym spotkaniu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.rp.pl/Gospodarka/200309783-Fed-tnie-stopy-na-nad
    zwyczajnym-spotkaniu.html
    www.rp.pl/Banki/200309845-Pierwsze-banki-centralne-t
    na-stopy-przez-koronawirusa.html

    -----

  • 3. Data: 2020-03-03 20:32:56
    Temat: Re: Fed tnie stopy na nadzwyczajnym spotkaniu
    Od: z <...@...pl>

    Pora wypłacać. Ja jutro idę do placówki Millenium.
    Już dzisiaj była tam rano duża kolejka
    Gotówka to gotówka

  • 4. Data: 2020-03-05 11:17:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie ma to jak cegła w ciemnej uliczce.

    -----

  • 5. Data: 2020-03-12 17:55:32
    Temat: Libor USD sieknal?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na oczy mi padło czy Libor USD 6M rzeczywiście sieknął w dół?
    www.global-rates.com/interest-rates/libor/american-d
    ollar/usd-libor-interest-rate-6-months.aspx