  • 81. Data: 2020-03-07 19:16:36
    Temat: Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 21:39, z pisze:

    > 200 zł prze 5 lat czyli pożyczyłem 10000 a zapłacę 12000. To ile to jest
    > w RRSO?

    Gdyby to było w roku to moje przybliżenie jest takie:
    - spłacasz o 20% więcej niż pożyczyłeś,
    - średnio kapitał jest połową pożyczki.
    Więc RRSO jest rzędu 40%.
    Ale że to 5 lat to pewnie pierwszym strzałem na przybliżenie RRSO będzie
    40/5 = 8%.

    Ale na RRSO jest jakiś dokładny wzór i jak chcesz wiedzieć dokładnie to
    policz dokładnie.
    Bank nie napisał?
    P.G.