  • Data: 2013-07-19 08:44:51
    Temat: Re: Za głupi jestem czyli nowy mbank
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 18:54:03 +0200, m napisał(a):

    > Odwrotnie: jeżeli masz lekkie szumy w analogowej, ale nie
    > przeszkadzające w oglądaniu, to w cyfrowej już dawno masz samo "brak
    > sygnału" lub obraz z FPS=0.2.

    U rodziców miałem przykład dokładnie odwrotny. Analog to była zaszumiona
    jedynka, resztki dwójki, Polsatu i TV4. A stawali na głowie, by to sobie
    jakoś lepiej wyregulować - wzmacniacze, antena (spora) w różnych
    miejscach...

    Po podłączeniu dekodera obraz żyleta (tylko wzmacniacz odłączyłem).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl