  • 1. Data: 2004-04-28 10:58:02
    Temat: XELION - wasze opinie
    Od: "inter" <t...@o...pl>

    Witam,
    ciekaw jestem Waszych opinii na temat oferty Xelion - jakość obsługi,
    produkty, kanały dostępu etc.

    pozdrawiam inter

  • 2. Data: 2004-04-28 11:10:42
    Temat: Re: XELION - wasze opinie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    inter <t...@o...pl> wrote:
    > ciekaw jestem Waszych opinii na temat oferty Xelion - jakość obsługi,
    > produkty, kanały dostępu etc.

    Produkty nie roznia sie od tych, jakie mozesz miec w Pekao SA.
    W sumie to ten Xelion to firma, ktora ma za zadanie wyciagnac kase z Pekao
    cos mi sie zdaje, a nie rozszerzyc baze klientow tego banku...
    Kanaly dostepu - elektroniczne podobne, brak placowek - a pracownicy maja
    glownie za zadanie wciskac ci nowe produkty.
    O jakosci - nic nie slychac do tej pory :) (to chyba dobrze? :)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-28 11:19:31
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Produkty nie roznia sie od tych, jakie mozesz miec w Pekao SA.
    > W sumie to ten Xelion to firma, ktora ma za zadanie wyciagnac kase z Pekao
    > cos mi sie zdaje, a nie rozszerzyc baze klientow tego banku...

    z racji sukcesu jaki odnosi np expander, peakosa postanowilo stworzyc
    xelion. zadanie jest takie, ze klient ma odnosic wrazenie, ze ma do
    czynienia z niezaleznymi, obiektywnymi doradcami, ktorzy podpowiedza
    jaki produkt wybrac. a prawda jest taka, ze wcisna mu produkt pekaosa,
    ktory jest drogi, jak wiadomo. :P

    to tylko biznes. inna forma dotarcia do klienta, inna forma "robienia"
    klienta.

    pozdr.
    marcin

  • 4. Data: 2004-04-28 11:33:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    bd <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ktory jest drogi, jak wiadomo. :P
    >
    > to tylko biznes. inna forma dotarcia do klienta, inna forma "robienia"

    Tutaj inny jest problem. Unicredito ma polowe kapitalu akcyjnego w Pekao.
    Czyli trzeba sie dzielic z inymi zyskami.
    Wymyslili Xelion - i wszystko staje sie prostsze :)
    Bank za kazdy produkt zaoferowany za posrednictwem Xeliona placi jakas tam
    czesc prowizji.

    Co to za doradcy jak wciskaja jeden produkt? Nie lepiej to robic pod brandem
    samego banku?
    Poza tym pytanie na ile Xelion zdobedzie nowych klientow, a na ile skorzysta
    z bazy Pekao SA, czyli zmniejszy dochody banku...

    wiecej:
    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=9&wid=49841
    35

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-04-28 11:38:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Produkty nie roznia sie od tych, jakie mozesz miec w Pekao SA.

    Wręcz przeciwnie. Dla mnie są gorsze - brakuje najważniejszego: zleceń
    stałych. Gdyby były, przenióśłbym się, konto jest tańsze.

    Pozdrawaim,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2004-04-28 11:41:22
    Od: "Demian" <t...@p...onet.pl>

    Pozwolę sobie wyrazić opinię na temat Xeliona,
    kredyt wzięty za pośrednictwem Xeliona jest dziwnym wg mnie produktem. Jest
    to niby kredyt z Pekao SA ale nie do końca. Chciałem wziąć kredyt. Pani w
    Xelionie natarczywie podsuwała mi wniosek (abym podpisał nawet in
    blanco!!!). Ja byłem zainteresowany kredytem hipotecznym w konkretnej
    wysokości, jednakże moja "przyszła indywidualna doradczyni finansowa "
    namawiała mnie na zaciągnięcie maksymalnej możliwej w moim przypadku kwocie,
    by jak to ujęła móc poprzez ich platformę inwestować (szczególnie w fundusze
    obligacyjne Pioniera - "bo są najlepsze").
    Pytanie brzmi następująco, czy Xelion chce być na rynku pośrednikiem (takim
    jak Expander), czy bankiem (bo bankiem chyba nie jest).
    Co ciekawe, będąc w Pekao SA zbierając oferty kredytów hipotecznych
    spytałem o Xelion - odradzali, śmiejąc się z tego projektu ich włoskiego
    właściciela oraz byłej Pani prazez Wojciechowskiej
    Pozdrawiam
    T.

  • 7. Data: 2004-04-28 11:47:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > Wręcz przeciwnie. Dla mnie są gorsze - brakuje najważniejszego: zleceń
    > stałych. Gdyby były, przenióśłbym się, konto jest tańsze.

    Mialem na mysli raczej kredyty, fundusze itp.
    Xelion trzeba pamietac to spolka z o.o. ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-04-28 12:18:41
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Demian wrote:

    > Co ciekawe, będąc w Pekao SA zbierając oferty kredytów hipotecznych
    > spytałem o Xelion - odradzali, śmiejąc się z tego projektu ich włoskiego
    > właściciela oraz byłej Pani prazez Wojciechowskiej

    AFAIR Wiśniewska to była prezes, a nie Wojciechowska :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 9. Data: 2004-04-28 15:52:42
    Od: "grusia" <g...@t...pl>

    zalozylem sobie tam konto (bo Maestro to 4zł miesiecznie i dobry interface do
    bankomatow peo i euronetu), zainwestowalem w pioneer'a i chyba mieszkanie
    jeszcze tam ubezpiecze... konsultant, który mnie obsługuje jest troche
    narwany, ale konkretny. moze tak jest na poczaktu, ze sie staraja, bo dopiero
    zaczynaja, ale dla mnie jest OK, tym bardziej, ze tym razem to nie ja chodze
    do banku podpisywac umowy, tylko bank przychodzi do mnie :)

  • 10. Data: 2004-04-28 18:33:01
    Od: "bigbrada" <b...@g...pl>

    > dla mnie jest OK, tym bardziej, ze tym razem to nie ja chodze
    > do banku podpisywac umowy, tylko bank przychodzi do mnie :)

    A dla twojego chlebodawcy najważniejsze jest, że cały zysk idzie do Włoch z
    pominięciem akcjonariuszy Pekao, w tym twojego OFE, capiche?
    pozdr big