  • 1. Data: 2003-04-15 06:41:17
    Temat: Wzor na raty stale
    Od: "YatZeck" <g...@c...net.pl>

    Ludzie!! Pomocy!!
    Zmienne mam takie: wysokosc kredytu, czas kredytowanie/splat, stopa odsetkowa
    1. Jaki jest wzor na obliczenie wielkosci raty stalej splaty kredytu?
    2. Jakie sa wzorki na wysokosc odsetek i kapitalu w danym okresie?

    Dzieki wielkie z gory i przepraszam za tak malo inteligentny post na tej
    grupie.
    YatZeck

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-04-15 07:18:41
    Temat: Re: Wzor na raty stale
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "YatZeck" <g...@c...net.pl> wrote in message
> [...]
    > 1. Jaki jest wzor na obliczenie wielkosci raty stalej splaty kredytu?
    > 2. Jakie sa wzorki na wysokosc odsetek i kapitalu w danym okresie?

    www.infor.pl/kalkulatory/

    a jak potrzebujesz wzory a nie wynik, to zapraszam na priva

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-04-15 16:59:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message

    > a jak potrzebujesz wzory a nie wynik, to zapraszam na priva

    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=118&start=2

    Maciej