  • 1. Data: 2010-11-01 15:36:25
    Temat: Wypowiedzenie konta eur w bzwbk
    Od: Maciej <p...@o...pl>

    Witam,
    miałem swego czasu konto w euro które używałem, po jakimś czasie
    wprowadzili opłatę która nijak ma się do obsługi. Konto wypowiedziałem
    zgodnie z umową i terminem. Patrze i oczom nie wierzę, dalej naliczają
    opłaty które są już na minusie i jeszcze bezczelnie nie zamknęli konta.
    Telefoniczny i mailowy monit nic nie wskórał. Macie jakieś sugestie
    gdzie by napisać skargę? Rozchodzi się o wbk.
    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2010-11-01 17:52:56
    Temat: Re: Wypowiedzenie konta eur w bzwbk
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Maciej" <p...@o...pl> wrote in message news:iammpq$juu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > opłaty które są już na minusie i jeszcze bezczelnie nie zamknęli konta.
    > Telefoniczny i mailowy monit nic nie wskórał. Macie jakieś sugestie gdzie

    Napisz o jaka oplate chodzi, bo konta walutowe sa prowadzone bezplatnie w
    BZWBK?

  • 3. Data: 2010-11-01 18:15:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Napisz o jaka oplate chodzi, bo konta walutowe sa prowadzone bezplatnie
    > w BZWBK?

    jeżeli czujesz się pokrzywdzony i uważasz, że bank nie ma racji to pisz
    do: r...@b...pl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-11-02 09:46:05
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    RobertS wrote:

    > jeżeli czujesz się pokrzywdzony i uważasz, że bank nie ma racji to
    > pisz do: r...@b...pl

    Tylko jeśli sprawa jest oczywista i dla banku nieznacząca. Jeśli
    rzeczywiście jest jakiś problem (tzn. sprawa racji klienta nie
    jest "czysta i oczywista") to pisanie do niedorzecznika jest bez
    sensu - nic nie pomoże, a czasu na przygłupią korespondencję
    zmarnuje się trochę.

    Należy napisać oficjalny (=na oficjalny adres) mail do banku
    *formułując zarzuty*, z kopią do KNF. Na taki mail raczej
    odpowiedzą (i to nawet być może właśnie ów niedorzecznik).

    Druga możliwość (jeśli masz możliwość i czas, a nie masz
    cierpliwości) to przejechać się do oddziału (ale z pismem w
    zanadrzu) i poprosić o wyjaśnienie od ręki.
    Jak będą kręcić, zostawiasz pismo (z potwierdzeniem na kopii),
    ewentualnie wcześniej próbując dostać się do dyrektora oddziału.
    Natomiast jeśli udzielą wyjaśnienia, nie zostawiaj pisma, tylko
    przygotuj nowe, prosząc o potwierdzenie informacji ustnych
    (dokładnie opisać) udzielonych przez ... dnia ... itd.

    Niestety, ten bank tak ma, że jak nie masz na nich dowodu, to
    niewiele wskórasz.

    witrak()

  • 5. Data: 2010-11-02 11:13:45
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    Jak słusznie zauważył 'Krzysztof' za prowadzenie kont walutowych w
    Banku Zachodnim WBK nie są pobierane opłaty. Dotyczy to również Kont24
    Euro oraz Kont osobistych walutowych otwartych do dnia 26.08.2007.
    Szczegóły można znaleźć w Taryfie Opłat i Prowizji na stronie 4 i 5:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/tar
    yfa_dla_ciebie.pdf.

    Umowa o prowadzenie konta walutowego w BZ WBK może być rozwiązana za 6-
    tygodniowym wypowiedzeniem, o ile nie postanowiono inaczej w
    załączniku, określającym dany rachunek. Szczegóły w Rodziale VIII,
    paragrafie 28: http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/reg
    ulamin_kont_dla_ludnosci.pdf
    Być może nie minął jeszcze okres wypowiedzenia i stąd konto jest wciąż
    aktywne?

    Jeśli chodzi o odpowiedź na reklamację (zakładamy, że pod określeniem
    'monit' kryje się właśnie informacja o złożeniu reklamacji) to
    generalnie staramy się przekazać klientowi nasze stanowisko w ciągu 14
    dni. Tylko w skomplikowanych przypadkach trwa do dłużej. Jeśli nie
    otrzyma Pan odpowiedzi lub nie będzie się Pan z nią zgadzał to prosimy
    o kontakt z Rzecznikiem Klienta. Na poniższej stronie znajdzie Pan
    wskazówki odnośnie procesu reklamacyjnego:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
    a/rzecznik-klienta.html

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK