  • Data: 2007-04-10 09:30:12
    Temat: Re: Wyplata procentu co miesiac
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał

    > Czy mozesz wyjasnic mi co to jest to rolowanie, czy moze wyplata
    > comiesieczna odsetek bez ruszania kapitalu?

    Rolowanie czyli automatyczne ponawianie lokaty np co 14 dni
    i wedle wyboru wyplata odsetek na konto glowne lub kapitalizacja i
    automatyczne zakladanie kolejnej lokaty.
    W Lukasie obie opcje sa wyklikiwalne przez
    e-konto via internet tylko odsetki male. W getinie nie wiem bo 3 tyg
    czekalem na haslo a teraz musze udac sie do odzialu po idetyfikator
    i TANy to napisze ale sadze ze jest to mowliwe.