    From: Koniu <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyjazd do USA - kredyt
    Date: Fri, 24 Jun 2005 17:41:21 +0200

    witek napisał(a):

    > władze to chyba niewiele mają z tym wspólnego.

    To jest program realizowania wspolpracy polsko-amerykanskiej

    > w wielkim skrócie. Czasami po przyjeździe okazuje się, że pracy nie ma.

    Biuro ktore cie wysyla dba o to zebys prace mial. Jak pracodawca nie
    wywiaze sie z umowy zaplaci kare, tak samo pracownik.

    > Polemizowałbym.
    zarobek + opalenizna = dobre wakacje

    > Powiedz mi, kto opłaca mieszkanie i ubezpiczenie?
    > Masz sobie zapłacić to sam, czy jest już wliczone.
    W kwocie poczatkowej wliczone jest 10 dni mieszkania i wyzywienia, potem
    sobie trzeba zarobic

    > Zarobisz na czysto sądzę, jakieś 1000 dolarów miesięcznie.
    > jak jedziesz na dwa misiące, to sądzę, że po za wspomnieniami i
    > opalenizną niewiele więcej przywieziesz.

    Zawsze mozna podjac druga prace - tak robi 80% wyjezdzajacych, potem sie
    miesiac spi po 4h na dobe, ale i tak sie oplaca, przywozi sie srednio
    1500-2000$.

    Pozdrawiam
    Koniu