  • 1. Data: 2005-05-04 09:02:42
    Temat: Wybor waluty w Inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Wlasnie puszczalem przelew i zauwazylem, ze przy polach do podania kwoty
    przelewu jest lista z wyborem waluty. Tymczasem tylko PLN. Czy to juz
    kiedys bylo, czy to moze cos nowego?

    Bartol

  • 2. Data: 2005-05-04 09:08:45
    Temat: Re: Wybor waluty w Inteligo
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal w wiadomosci
    > Wlasnie puszczalem przelew i zauwazylem, ze przy polach do podania kwoty
    > przelewu jest lista z wyborem waluty. Tymczasem tylko PLN. Czy to juz
    > kiedys bylo, czy to moze cos nowego?

    bylo

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-05-04 09:10:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > bylo

    OK.

    Bartol

  • 4. Data: 2005-05-04 16:19:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > OK.

    A jak tam reklamacja opłaty za wypłatę w obcym bankomacie :-) ?

  • 5. Data: 2005-05-04 20:59:39
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A jak tam reklamacja opłaty za wypłatę w obcym bankomacie :-) ?

    Cholera. Zapomnialem zadzwonic. Ale i tak musze to zrobic, bo zmienilem
    dowod osobisty, to przy okazji zapytam.

    Bartol

  • 6. Data: 2005-05-04 23:20:33
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Cholera. Zapomnialem zadzwonic. Ale i tak musze to zrobic, bo zmienilem
    > dowod osobisty, to przy okazji zapytam.
    >
    > Bartol
    Jeżeli chodzi o DO to nie musisz u nich pytać - sam niedawno robiłem - z
    ich strony formularz do zmiany danych wypełnić i razem z xero DO wysłać
    na Wspólną - xero podpisać, ale i tak zadzwonią zapytać czy to Ty
    podpisałeś ;-)

  • 7. Data: 2005-05-04 23:22:23
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Cholera. Zapomnialem zadzwonic. Ale i tak musze to zrobic, bo zmienilem
    > dowod osobisty, to przy okazji zapytam.
    >
    > Bartol
    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-bezpie
    czenstwo-karta.htm
    pytanie 12 i następne.

  • 8. Data: 2005-05-05 16:03:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mlody_book napisał:

    > http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-bezpie
    czenstwo-karta.htm
    > pytanie 12 i następne.

    O, dzieki wielkie. Cholera, ale teraz to bede musial sie bardzo mocno
    zmotywowac zeby w sprawie prowizji zadzwonic. ;-)

    Bartol