  • 1. Data: 2005-05-04 07:16:18
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: radeon <rmol@_spam_stop_go2.pl>

    przejrzalem grupe i nie widzialem ostatnio postow, swiezych postow na
    ten temat. wiec pisze.

    prosze o rade bo juz nic nie wiem i coraz mniej rozumiem.
    chcialbym wziac kredyt na 80.000 na 20 lat. z tego co wywnioskowalem z
    grupy chyba wezme w zlotowkach. nie mam tylko pojecia w jakim banku.
    gdzie najlepsze warunki na dzis? najlepsza osluga? najmniejsze prowizje?

    wiem, ze jak na nasze banki to moje wymagania sa wygorowane, ale moze
    jst chociaz jeden ...

    Myslalem o mBanku, ING, potem o Millenium. Prosze o jakies wskazowki bo
    mnie juz robolala glowa ;)

    --
    radeon

  • 2. Data: 2005-05-04 07:28:36
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    http://42.pl/url/c5V

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 3. Data: 2005-05-04 18:56:37
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    napisał:

    > Myslalem o mBanku, ING, potem o Millenium. Prosze o jakies wskazowki bo
    > mnie juz robolala glowa ;)

    Zależnie od celu kredytowania, udziału własnego, uzyskiwanych dochodów i
    ich źródła w różnych bankach mozesz uzyskać rózne warunki udzielenia
    kredytu. Konia z rzędem jeżeli po takich informacjach dostaniesz
    konkretne wskazówki. Każda będzie gdybaniem.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 4. Data: 2005-05-05 05:45:56
    Od: radeon <rmol@_spam_stop_go2.pl>

    Zbigniew napisał(a):
> [...]
    > udzielenia kredytu. Konia z rzędem jeżeli po takich informacjach
    > dostaniesz konkretne wskazówki. Każda będzie gdybaniem.

    racja. juz pisze.

    kwota 80.000

    czas splacania maks. 20 lat (chcialbym wczesniej splacic)

    cel - dokonczenie budowy domu

    udzial wlasny ponad 70% (jesli wklada wlasny to wartosc dzialki+wartosc
    domu po wybudowaniu, jesli nie to niech mnei ktos wyprowadzi z bledu)

    dochody 3000 na 2 osoby, dochod staly
    --
    radeon

  • 5. Data: 2005-05-08 19:23:32
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 May 2005 07:45:56 +0200, radeon <rmol@_spam_stop_go2.pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > udzial wlasny ponad 70% (jesli wklada wlasny to wartosc dzialki+wartosc
    > domu po wybudowaniu, jesli nie to niech mnei ktos wyprowadzi z bledu)

    Rozumiem, że wartość całej inwestycji (dom i działka) to jakieś 270 000 PLN
    Przy kredycie 80 000 PLN denominowanym do CHF można osiągnąć
    oprocentowanie 2,13% z prowizja 1% i obowiązkowym ubezpieczeniem na życie
    (Millenium) oraz 2,12% bez dodatkowych opłat. W obydwu przypadkach
    występuje podwyższenie oprocentowania do czasu uzyskania wpisu w KW.
    Pozdrawiam
    Zbyszek