  • Data: 2002-10-11 11:11:52
    Temat: Re: Wy tu chwalicie lukasa, a ja ...
    Od: TMouse <t...@s...x86.info.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miroslaw Choromanski" <t...@m...ae.wroc.pl> wrote in
    news:ani634$jnu$1@news.onet.pl:

    > A Wy go tak chwalicie................

    ja nie chwale, konto otworzylem, po jakims czasie zapomnialem hasla
    internetowego, wprowadzilem 3x zle, konto locked

    ok, fajnie, ide do oddzialu (bo telefoniczny kanal mam wylaczony)
    mowie "chce nowe haslo bo zapomnialem"

    - ale my nie mozemy zmieniac hasel!
    > to kto moze?
    - hmmm, stasiu, wiesz?
    > ok, pani poszuka, moze jest gdzies opcja
    - o, jest, ale musi pan podac stare haslo i wprowadzic nowe
    > ?? przeciez mowie ze zapomnialem
    - to ja nie wiem, nie ma na to procedur
    > ze jak? to pewnie mam zamknac konto i otworzyc nowe zeby zmienic haslo?
    - hmm
    > ok, pani sprobuje wcisnac na tej opcji do zmiany hasla
    - ooooo! nic nie trzeba wpisywac, haslo sie wyczyscilo i teraz zaloguje sie
    pan jak za 1 razem, na token tylko

    > i o to K*** chodzilo, nie mozna bylo tak od 1 razu?
    ( pisownia zmieniona ;)
    - ale za 24h pan sprobuje bo to sie przetwarza

    po tygodniu probuje (pojechalem na wakacje)
    3x logowanie na token, locked
    to ja dzienkuje
    teraz od 3 miesiecy konto czeka na zamkniecie ;)
    nadal mi sie nie chce isc do oddzialu...

    TMouse