  • 1. Data: 2002-11-27 10:15:48
    Temat: Wspólne konto w mBanku
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Jaka jest funcjonalność serwisu dla wspólwłaścicieli konta w mBanku ?
    1. Czy logowanie przy pomocy oddzielnego identyfikatora ?
    2. Czy listy haseł jednorazowych wspólne czy oddzielne ?
    3. Czy zdefiniowane przelewy razem czy każdy właściciel osobno ?
    4. Czy planowane operacje są widoczne przez obu czy każdy ma własne ?
    5. Stałe zlecenia, PZ itp. ?
    6. Czy w historii rachunku da się wyciągnąć który zrobił przelew ?
    7. Która karta była użyta przy transakcji lub w bankomacie ?

    Doświadczenie z ING uczy:
    1. Nie da się w historii sprawdzić kto wykonał operację na koncie ani która
    karta była użyta.
    2. Współwłaściciele nie widzą nawzajem swoich przelewów zdefiniowanych.
    3. Podobnie jest z przelewami przyszłymi.
    4. Poczta z banku (np. o stałym zleceniu) dociera tylko do jednego użytkownika.
    5. Nie wiadomo kto jest obciążany PZ-tem.
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2002-11-27 10:38:18
    Temat: Re: Wspólne konto w mBanku
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > 6. Czy w historii rachunku da się wyciągnąć który zrobił przelew ?
    > 7. Która karta była użyta przy transakcji lub w bankomacie ?

    Jeżeli chcesz ograniczyć współwłaściciela / czy pełnomocnika do rachunku to
    mBank jest idealny... ja nie chciałem - żona nie przesadzała z zakupami :-) -
    więc w sobotę zamknąłem emaxa i ekonto.
    pa pa delfinki - za dużo papierków potrzebujecie.
    odz

    ________

  • 3. Data: 2002-11-27 10:38:59
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as260n$2va$1@news.telbank.pl, Yareck wrote:
    > Jaka jest funcjonalność serwisu dla wspólwłaścicieli konta w mBanku ?
    > 1. Czy logowanie przy pomocy oddzielnego identyfikatora ?
    oddzielnego

    > 2. Czy listy haseł jednorazowych wspólne czy oddzielne ?
    oddzielne

    > 3. Czy zdefiniowane przelewy razem czy każdy właściciel osobno ?
    razem

    > 4. Czy planowane operacje są widoczne przez obu czy każdy ma własne ?
    razem

    > 5. Stałe zlecenia, PZ itp. ?
    chyba razem

    > 6. Czy w historii rachunku da się wyciągnąć który zrobił przelew ?
    tak, bo nadawca jest zawsze ten, co byl zalogowany i zlecil

  • 4. Data: 2002-11-27 10:57:57
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    Dodatkowo w uzupełnieniu do postu Roberta:

    > 7. Która karta była użyta przy transakcji lub w bankomacie?

    W szczegółach transakcji widać pierwsze i ostatnie numery karty, co
    jednoznacznie identyfikuje którą kartą dokonano transakcji.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 5. Data: 2002-11-27 12:00:35
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 02-11-27 11:38, Użytkownik Robert napisał:

    > tak, bo nadawca jest zawsze ten, co byl zalogowany i zlecil

    opss, przy zdefiniowanych przelewach w historii pojawia się osoba która
    *zdefiniowała* przelew, a nie zleciła jego wykonanie, ostrożnie!!!

    andy_nek