  • 1. Data: 2011-11-14 11:41:22
    Temat: Wreszcie: 5% cashback w mBanku na paliwie
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Otóż mBank mówi, że: "Teraz wlej za mniej! Kup najtańsze OC i AC w mBanku i
    oszczędź nawet 360 zł rocznie na paliwie. Zwrot 5% wartości płatności kartami
    mBanku na stacjach benzynowych." Ale konkretnych informacji OCZYWIŚCIE ;-)
    żadnych nie ma, trzeba zgłosić się do tzw. supermarketu ubezpieczeń - złożyć
    wniosek kontaktowy. Czyli znów kontakt z dezinfolinią buueeee... Robił to ktoś?

  • 2. Data: 2011-11-14 14:18:35
    Temat: Re: Wreszcie: 5% cashback w mBanku na paliwie
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 14 Lis, 12:41, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > wniosek kontaktowy. Czyli znów kontakt z dezinfolinią buueeee... Robił to ktoś?

    A jakich konretow chcesz?
    1/ musiasz miec konto
    2/ musisz miec karte debetowa lub kredytowa
    3/ zawierasz za posrednictwem mBanku umowe OC lub OC+AC
    4/ placisz karta na stacjach
    5/ co miesiac zwracaja 5% maks. 30 PLN (zwrot AFAIR z miesiecznym
    opoznieniem)

    Jesli na stronach mBanku nie ma szczegolowych danych to na pewno
    znajdziesz je na stronach Multi. Czy sie oplaca to kazdy musi sam
    sobie przeliczyc... Ja mam jeszcze kilka m-cy wazna polise, wiec sie
    zbytnio nie wczytywalem w Regulamin...

    MK

  • 3. Data: 2011-11-14 18:45:04
    Od: "Konfabulator" <k...@W...gazeta.pl>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > wniosek kontaktowy. Czyli znów kontakt z dezinfolinią buueeee... Robił to ktoś?

    Rzeczywiście, nie ma na stronie mBanku ani słowa o tej promocji:
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1062,
    promocja-premia-za-zakupy-na-stacjach-benzynowych.ht
    ml
    http://www.mbank.pl/download/blog/Regulamin_promocji
    _Premia_za_zakupy_na_stacjach_benzynowych_mBank.pdf

  • 4. Data: 2011-11-16 20:11:28
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 14 Nov 2011 12:41:22 +0100, <a...@g...skasuj-to.pl> wrote:

> [...]
    > złożyć
    > wniosek kontaktowy. Czyli znów kontakt z dezinfolinią buueeee... Robił

    Te 360 zł to już jest doliczone do ceny OC. Podobnie jak wszystkie inne
    opłaty w mbanku, ceny ubezpieczeń w mbanku jakiś czas temu wzrosły, już
    nie ma żadnej rewelacji. Kiedyś miałem OC w mbanku, w tym roku
    zrezygnowałem bo inny ubezpieczyciel dał mi niższą cenę. Ja będę dalej
    płacił za paliwo debetówką Meritum, tu wiem, że mam czysty zysk.

    Matt