  • 1. Data: 2004-11-25 22:14:00
    Temat: Wpłatomat mBanku w Radomiu
    Od: "ocrush" <b...@N...radnet.pl>

    Już działa. nie wiem od jak dawna, ja mialem numer operacji nr 208 (a gdzies
    w poprzednich watkach bylo, ze ok 200 pierwszych wplat to testy). W kazdym
    razie wplacilem na probe cale 20zl i bez problemu po 53 minutach znalazly
    sie one na moim koncie.
    Jedyne co mnie zaskoczylo, to fakt nie podawania PINu przy wplacie...
    Wystarczy wlozyc karte, wlozyc kase i odebrac potwierdzenie....

  • 2. Data: 2004-11-26 01:03:45
    Temat: Re: Wpłatomat mBanku w Radomiu
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    W Gorzowie Wlkp. w Tesco wstawili też taki wplatomat...
    Trzeba będzie się przejśc i zobaczyć czy już jest odpalony :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2004-11-26 07:11:58
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    A czy ktos wie dlaczego oprocz Lodzi zadnego mKiosku nie ma na
    oficjalnej liscie bankomatow na stronie mBanku?

    Pozdr.
    JD

  • 4. Data: 2004-11-26 07:44:35
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    A jak ma sie sprawa we Wrocławiu ??? Jest czy nie ma ??? Dziala juz ???

  • 5. Data: 2004-11-26 08:17:40
    Od: "ocrush" <b...@N...radnet.pl>

    >A czy ktos wie dlaczego oprocz Lodzi zadnego mKiosku nie ma na oficjalnej
    >liscie bankomatow na stronie mBanku?

    Moze jeszcze nie zaktualizowali - te wplatomaty dzialaja nie dluzej niz
    kilka dni ;-)

  • 6. Data: 2004-11-26 08:25:57
    Od: "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl>

    >W Gorzowie Wlkp. w Tesco wstawili też taki wplatomat...

    A ja czekam i czekam kiedy jakiś wpłatomat pojawi się w Gdańsku.

    Wojtek Pałasz
    Gdańsk

  • 7. Data: 2004-11-26 08:37:58
    Od: "FelerL" <9...@x...pl>

    " tu zprzyjemnością informuję, ze dziala już 7 bankomatow depozytowych
    mBanku:
    - Łódź -Tesco (Pojezierska)
    - Łódź - Pasaż Łódzki (Geant Włókniarzy)
    - Warszawa - Marki M1
    - Warszawa - Tesco, (Górczewska)
    - Kielce - Galeria Echo
    - Radom - M1
    - Bytom - M1

    pozdrawiam
    W.B "

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    73358&t=673358&sr=dd&pn=1

    ps. cze ocrush <a04>

  • 8. Data: 2004-11-26 11:19:44
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    " tu zprzyjemnością informuję, ze dziala już 7 bankomatow depozytowych
    > mBanku:
    > - Łódź -Tesco (Pojezierska)
    > - Łódź - Pasaż Łódzki (Geant Włókniarzy)
    > - Warszawa - Marki M1
    > - Warszawa - Tesco, (Górczewska)
    > - Kielce - Galeria Echo
    > - Radom - M1
    > - Bytom - M1

    A kiedy Krakoff??

    Lelek

  • 9. Data: 2004-11-26 13:13:04
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    tu zprzyjemnością informuję, ze
    dziala już 7 bankomatow depozytowych

    szkoda ze nikt sie nie pofatygowal zeby poinformowac o tym na www....

    ps. cze ocrush <a04>

    cze :] <a03> :]

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-11-26 17:35:42
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > A kiedy Krakoff??

    najpierw w wiekszych miastach ;]] musisz poczekać cierpliwie ;]]