  • 1. Data: 2009-10-01 20:13:19
    Temat: Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
    reklamacji...Ile obstawiacie ?

  • 2. Data: 2009-10-01 20:36:35
    Temat: Re: Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
    > reklamacji...Ile obstawiacie ?

    14 dni.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-10-01 20:37:51
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Oct 1, 10:13 pm, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
    > reklamacji...Ile obstawiacie ?

    Mnie też kiedyś podjadł. Standardowa reklamacja 30 dni, tak mi na
    partyline powiedzieli. U mnie było tak - w piątek error i dopiero w
    następny poniedziałek miałem kase na koncie.

  • 4. Data: 2009-10-01 20:46:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:
    > Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
    > reklamacji...Ile obstawiacie ?

    rozpatrzenie reklamacji będzie szybkie, niestety jej wynik może być dla
    ciebie zaskoczeniem jak się okaże, że komisja konkursowa nie doszukała
    się rozbieżności pomiędzy logami i fizyczną gotówką.

  • 5. Data: 2009-10-01 21:35:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Paź, 22:46, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > rozpatrzenie reklamacji będzie szybkie, niestety jej wynik może być dla
    > ciebie zaskoczeniem jak się okaże, że komisja konkursowa  nie doszukała
    > się rozbieżności pomiędzy logami i fizyczną gotówką.

    Poradzę sobie...Podałem w reklamacji mniejszą kwotę niż na
    pokwitowaniu o zdeponowanej awaryjnie kwocie..;-)

  • 6. Data: 2009-10-01 21:36:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Paź, 22:37, xbartx <r...@g...com> wrote:

    > Mnie też kiedyś podjadł. Standardowa reklamacja 30 dni, tak mi na
    > partyline powiedzieli. U mnie było tak - w piątek error i dopiero w
    > następny poniedziałek miałem kase na koncie.

    Mnie koleś na partyline powiedział - 7 dni max. Mojej matce oddali
    następnego dnia, zatem różnie może być !

  • 7. Data: 2009-10-01 21:37:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Paź, 22:36, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > 14 dni.
    >
    > --
    > Mithos

    PartyLine obiecało max 7 dni...Widać masz gorsze doświadczenia w tym
    względzie..;-)

  • 8. Data: 2009-10-01 21:58:04
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Oct 1, 11:36 pm, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Mnie koleś na partyline powiedział - 7 dni max. Mojej matce oddali
    > następnego dnia, zatem różnie może być !

    Nie no wiadomo, ja napisałem jak było u mnie. Dzisiaj rano jak
    wpłacałem do mbanku do kolesiowi przed mną w multi zjadło 6100 a miał
    jeszcze więcej, ale mówił że w drugim wpłatomacie był i też jest
    error. Może to jakiś wpłatomatowy zapychacz ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2009-10-01 22:10:02
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Paź, 23:58, xbartx <r...@g...com> wrote:

> [...]
    > jeszcze więcej, ale mówił że w drugim wpłatomacie był i też jest
    > error. Może to jakiś wpłatomatowy zapychacz ;)

    Wniosek prosty: musimy mieć wpłatomat w postaci marmurka ! Wpłacałem
    niewielką kwotę, kilkaset złotych. Przejeżdżałem akurat koło multi i
    pomyslałem, ze je wpłacę, bo inaczej zaraz gdzieś rozpieprzę i będę
    sie potem skrobał w głowę, na co je wydałem. No i masz ..;-)

  • 10. Data: 2009-10-01 22:52:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:

    > Poradzę sobie...Podałem w reklamacji mniejszą kwotę niż na
    > pokwitowaniu o zdeponowanej awaryjnie kwocie..;-)

    No to masz przechlapane, bo takiej kwoty jak podałeś nie znajdą.