  • 11. Data: 2009-07-21 18:01:57
    Temat: Re: Wo�aj�ce o pomst� do nieba Z�ODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    news:slrnh6c0b3.fju.proteus@pl-test.org...
    > On 2009-07-21, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To IMHO trochę późno. Ja tego typu przelewy, które zrealizowałem
    > wykonywałem tak z godzinę przed Elixirem.

    no to po co godziny sesji piszą na stronach
    skoro do niczego nie można się nimi posłużyć?

    autobus odjeżdża o 13:00, idę na stację
    jestem o 12:48, na stacji: "przykro nam odjechał już"

  • 12. Data: 2009-07-21 18:03:13
    Temat: Re: WoĹ&#65533;ajÄ&#65533;ce o pomstÄ&#65533; do nieba ZĹ&#65533;ODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-21, zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

    [...]

    > no to po co godziny sesji piszą na stronach
    > skoro do niczego nie można się nimi posłużyć?
    >
    > autobus odjeżdża o 13:00, idę na stację
    > jestem o 12:48, na stacji: "przykro nam odjechał już"

    Autobus odjeźdza o 13:00. Idę na stację o 12:58,
    jestem o 13:30 i zdziwko że nie zdążyłem. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2009-07-21 18:03:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Nie ma znaczenia, może złożyć do 13:25.
    > A czasem nawet trochę po (zdaje się, że zbieranie
    > do Eliksiru zaczyna się o 13:30).
    zatem któryś bank podpadł autorowi wątku, tylko który

  • 14. Data: 2009-07-21 18:05:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > To IMHO trochę późno. Ja tego typu przelewy, które zrealizowałem
    > wykonywałem tak z godzinę przed Elixirem.

    Z BRE wychodzą nawet i 4 minuty po teoretycznym dedlajnie. Sprawdzałem
    wielokrotnie, bo czasami te minuty mają dla mnie znaczenie. Rzeczywisty
    deadline dla detalicznego BRE to w przypadku III sesji 13:30 a nie 13:25.

  • 15. Data: 2009-07-21 18:06:14
    Temat: Re: Wołaj?ce o pomstę do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Tue, 21 Jul 2009 19:53:25 +0200, w
    <1...@n...onet.pl>,
    k...@o...pl napisał(-a):

    > A czytać umiesz? No to przeczytaj:
    >
    > Godziny sesji przychodzących do Banku:
    >
    > * 11.00 - 13.00
    > * 14.30 - 16.00
    > * 7.30 - 9.00 (następnego dnia)

    co to ma do rzeczy? wątek rozpoczęto o 19:11

  • 16. Data: 2009-07-21 18:06:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

    Nabrałeś się na własną niekompetencję, co już Ci wskazał radekp.

  • 17. Data: 2009-07-21 18:07:21
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > On 2009-07-21, zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Autobus odjeźdza o 13:00. Idę na stację o 12:58,
    > jestem o 13:30 i zdziwko że nie zdążyłem. :)

    z tym że ten drugi jechał o 12:53

  • 18. Data: 2009-07-21 18:09:26
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik wrote:

    > ja też do tej pory się nie spotkałem
    > dlatego jestem tak mocno oburzony.

    Oburzenie kierujesz pod niewłaściwym adresem!

    Przed chwilą sprawdziłem i okazało się że III
    sesje elixir bank milleniun księguje dopiero
    _następnego_ dnia między 7.30-9.00, zgodnie z
    ogólnie dostępnymi i oficjalnymi danymi banku
    millenium, o tu:
    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/faq/?_f
    =8038

    > rozumiem, że sytuacja może budzic niedowierzanie
    >
    > ja też nie mogłem uwierzyć, że bank jest zdolny
    > do czegoś takiego

    .. i jest to bank millenium, który zdecydował
    na taką obsługę III sesji jak widzisz..

    > niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

    niestety się mylisz, "nabrałeś się" - owszem, ale
    na Millenium. Co więcej mógłbyś spokojnie wysłać
    JESZCZE PÓŹNIEJ przelew, o 25 minut, a by się na
    trzecią sesję "załapał", bo zgodnie z:
    http://www.multibank.pl/pomoc/faq/?z=1423&t=1434#144
    0

    Trzecią wychodzącą sesje elixir "m" i "Multi"
    obsługuje o 13.25

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 19. Data: 2009-07-21 18:44:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl> news:12d2.00000402.4a65f6c7@newsgate.onet.pl

    > przelewy zlecone przed 13:00
    > powinny były wyjść z banku dziś (i niby wyszły
    > w każdym razie multibank z kont sobie potrącił)
    > ALE NIE PRZEKAZAŁ ICH DALEJ!
    > Bo mimo kilku godzin nie przekazał pieniędzy
    > do Banku Millenium

    Bredzisz wać pan! Sam zlecałem dziś kilka przelewów z mBanku, które wyszły
    ostatnią sesją wychodząca i wszystkie są zaksięgowane na kontach w innych
    bankach.

  • 20. Data: 2009-07-21 19:57:07
    Temat: wcale NIE żadneZŁODZIEJSTWO tylko opóźnione ksiegowanie i nie Multi-iego ale Millenium
    Od: k...@o...pl

    > Nabrałeś się na własną niekompetencję, co już Ci wskazał radekp.

    mea culpa, przyznaję sie do pomyłki