    Date: Tue, 29 Mar 2022 20:08:47 +0200
    Subject: Re: Wkrótce koniec świata?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 62413ac0$0$484$6...@n...neostrada.pl

    > Chmura podobna do tej z Czarnobyla? -- Tam nie było wybuchu jądrowego...

    Jakie to ma znaczenie? Żadne. Po każdej informacji o ataku
    na elektrownie w Ukrainie podawano komunikaty jakiegoś
    tam centrum monitorowania, że nie stwierdzono zmian ani żadnego
    promieniowania
    ponad normę. Nie jest dla mnie istotne czy był wybuch, czy rozpadł się rdzeń
    czy nawaliło chłodzenie czy pękły zbiorniki itp ważne, że efekt będzie
    taki, że rozejdzie się jakiś "nuklearny syf"

    > Wyobraźnia/intuicja tu raczej na nic -- nie masz wzorców pobudzających
    > wyobraźnię...

    Właśnie mam takie wzorce - problemy po awariach elektrowni w ostatnich
    latach
    i to co pamiętam ze szkoły czyli widok grzybka po wybuchu i instrukcję, że
    najlepiej przykryć się wtedy pałatką i wycofywać w kierunku cmentarza.

    > Można też umierać z: zimna, łaknienia czy głodu...

    Widzę, że jednak nie brakuje Ci wyobraźni.