  • Data: 2022-07-28 00:16:13
    Temat: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 28 lipca 2022 o 00:00:25 UTC+2 Poldek napisał(a):

    > Nie mam 100 tys. $ w ruskim banku, ale dwa lata temu poszedłem do
    > okienka w Pekao z żubrem i poprosiłem o wypłatę moich 1,5 tys. Euro i
    > pani powiedziała, że tyle nie ma :-(

    I jak się sprawa skończyła?
    Reklamację napisałeś?
    Czy może mieli prawo nie mieć 1,5k euro bez awizacji?

    W aliorze dopchać się do kasy nie można bo sobie wymyślili "umawianie się na godzinę"
    przez jakieś booksy i przychodząc z ulicy możesz sobie posiedzieć do czasu, aż pani
    wyjdzie i zaanonsuje koniec obsługi kasowej - i to wcześniej niż podają na stronie, w
    sumie zyskujesz bo tracisz pół godziny mniej...