  • Data: 2022-03-22 13:45:12
    Temat: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-22 o 11:42, J.F pisze:
> [...]
    kateringu nie da się zjeść (co regularnie widzę na

    > https://www.medonet.pl/magazyny/odzywianie-w-chorobi
    e,jedzenie-w-szpitalu-za-6-zl-dziennie--pacjentka-po
    kazala-zdjecia,artykul,39841452.html

    > Inna sprawa, ze chory w szpitalu czesto nie potrzebuje jakis wiekszych
    > ilosci jedzenia.

    Mnie w szpitau przy u. Szaserów przynieśli wczorajszy obiad (metaowe
    pojemniki, firma cateringowa). Rozgrzebane to było, szczegónie kalafior.
    Zrorientowałam się, że po prostu ktoś tego nie zjadł. Oddałam potem ten
    "obiad"temu od kateringu i powiedziałam co o tym wszystkim myślę. W
    sumie to prawie nic w tym szpitalu nie jadłam. Na kolację dostawałam
    zlewki herbaty (pozewai po kimś) i o dziwo ta herbata była słodka jak
    ulepek, a przecież trzeba było korzystać ze swojego własnego cukru. Jak
    się zorientowałam to tej herbaty już nie tknęłam. Korzystałam z czajnika
    bezprzewodowego jednej pani z tej samej sali.
    Dopiero w domu zobaczyłam jak mi skóra z brzucha zwisa-jak papier.
    Schudłam ok. 15 kg przez 10 dni.

    --
    animka