  • Data: 2022-03-23 15:54:23
    Temat: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka napisał(a) :
    > Mam niesmak i przykro mi, chociaż bardzo kibicuję Ukraińcom, że nasz
    > rząd nie dba o Polaków, szczegnie chorych. W szpitalach na Polaka dają 6
    > czy 9 zł i jedzenie nie nadaje się do jedzenia, a na Ukraińca przyjętego
    > przez kogos z Poski- 40 zł na dzień.

    Jak piszą media, centrum targowe Ptak, które przyjmuje uchodźców w
    swoich pustych halach, dostaje 95zł na osobę. Za łóżko polowe na
    betonowej podłodze. Hale mogą pomieścić kilkadziesiąt tysięcy osób.
    Aha, a jedzenie zapewniają wolontariusze.

    O, i to jest dopiero biznes. Trzeba wiedzieć jak się urządzić.

    https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-dla-przyjmuj
    acych-uchodzcow-dla-firmy-z-nadarzyna-95-z,nId,59100
    95

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65