  • Data: 2022-03-19 09:07:48
    Temat: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-18 o 23:40, J.F pisze:

    > Kto wie. Demokratyczne wybory w Rosji to chyba niepredko,
    > ale Putin kiedys odejdzie, i beda wybierali nastepce ...
    >
    > No i to co pisze czasami - jak kiedys wk* Putina za bardzo,
    > to nam np przysle ostrzegawczą atomówke. Jedna, na Warszawe.
    > I co bedzie dalej ?

    Naoglądałem się filmów i stąd moja wiedza i putanie -
    a to jak będzie odpalony jakiś nuklearny ładunek, to on
    nie będzie zidentyfikowany? No wiecie, siedzi taki sztab polityków
    nad ekranem gdzie przemieszcza się taka plamka
    i zastanawia się czy odpalić przeciwrakietę czy coś innego zrobić?
    Tzn czy taka atomówka ma szansę dolecieć?