  • 1. Data: 2007-04-26 11:58:40
    Temat: Wielki sukces w Getin Banku!
    Od: "ES" <e...@g...pl>

    Po założeniu konta w placówce w lutym, w trzecim miesiącu oczekiwania, po
    trzech złożonych reklamacjach (telefonicznie i w placówce) mam od dziś dostęp
    internetowy do RORu i rachunku oszczędnościowego!

    Sukces tym większy, że być może dostęp mam nawet od wczoraj (logowałem się po
    raz ostatni we wtorek).

    Zdążyli przed majem! :-)

  • 2. Data: 2007-04-26 12:02:37
    Temat: Re: Wielki sukces w Getin Banku!
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "ES" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > internetowy do RORu i rachunku oszczędnościowego!
    > Sukces tym większy, że być może dostęp mam nawet od wczoraj (logowałem się

    faktycznie nieźle, u mnie trwało to _jedynie_ 32 dni.

    ciekawe jak długo teraz poczekam na ve

  • 3. Data: 2007-04-26 17:44:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N.S. napisał(a):
    > ciekawe jak długo teraz poczekam na ve

    Po takich przebojach chce wam sie tam w ogole trzymac jakiekolwiek
    pieniadze ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-04-27 05:34:04
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Po takich przebojach chce wam sie tam w ogole trzymac jakiekolwiek
    > pieniadze ?

    Wiesz jesli internet dziala pieniadze mozna wyplacic.
    Marketoidy zarznely technike swoja oferta.
    Na grojeckiej w odziale podobno czas oczekiwania na okienko przekracza
    90minut i nie jest to nic nadzwyczajnego. Ostatnio jak odblokowywalem
    sobie konto widzialem jakis staruszkow z obanderolowanymi plikami setek
    chetnych na 5,5%

  • 5. Data: 2007-04-27 05:34:35
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Konrad N.S. napisał(a):
    > Użytkownik "ES" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > faktycznie nieźle, u mnie trwało to _jedynie_ 32 dni.

    U mnie jedynie 38 dni