eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWielka plama VWBank Direct › Re: Wielka plama VWBank Direct
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Artur <a...@s...pf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Date: Mon, 06 Dec 2004 21:29:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <cp2fn0$mo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <cp2adf$7rg$1@atlantis.news.tpi.pl> <cp2bi7$9si$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cp2c5l$j4g$1@atlantis.news.tpi.pl> <cp2cs3$6ks$1@inews.gazeta.pl>
    <cp2d39$llh$1@news.onet.pl> <cp2e16$292$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ahz96.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1102365216 728 83.25.207.96 (6 Dec 2004 20:33:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2004 20:33:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cp2e16$292$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:328113
    [ ukryj nagłówki ]

    DooMiniK napisał(a):
    > Ja też nie bronię (nie korzystam VWBank), ale też jestem ciekawy,
    > czy ludzie czekaą na list od dziadka mroza, że czas w zimie zacząć chodzić
    > w ciepłych butach, zamiast w sandałach...
    > Od producenta mleka też chyba nie dostają info, że niedługo
    > produkt się przeterminuje...
    Złe porównanie. Czy o upływie terminu ważności karty też trzeba
    informować? Token służyl mi 1,5 roku, więc można zapomnieć o tym, że
    może stracić ważność. (Na dobrą sprawę datę na tokenie można przeoczyć,
    bo nie jest opisana).
    Bank wcześniej w _żaden_ sposób nie raczył poinformować o całej
    sytuacji, o problemie dowiedziałem się z grupy. Na infolinii
    dowiedziałem się, że muszę odesłać stary token i dopiero wtedy wysyłają
    nowy. Czytałem, że mówią różnie, więc nic nie wysyłałem, tylko pocztą
    wewnętrzną poprosiłem o przysłanie nowego tokena (30.11 - trochę późno,
    ale obawiałem się, że stary mogą zablokować - takie info też się gdzieś
    pojawiło).
    Token przyszedł dziś (6.12, przesyłkę nadano 3.12), w pustej kopercie
    bez jakiejkolwiej informacji, co dalej. A dalej trzeba go zapewne
    aktywować - infolinia zajęta przez całą ostatnią godzinę pracy (19-20).
    W najlepszym wypadku dostęp do konta odzyskam jutro (7.12).
    Przewidziałem taką możliwość, ale "trochę" przesadzili - z pewnością do
    "zadowolonych" klientów już nie należę.

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1