  • Data: 2006-02-13 09:14:13
    Temat: Re: Wiarygodność pośrednika kredytowego
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - jeżeli Kredyt Bank ma taką umowę, to ile banków jeszcze?
    Tyle, ile piszą na stronie:
    http://www.expander.pl/expander/index.jsp?place=Menu
    3&news_cat_id=13&layout=1

    Trudno się spodziewać, żeby oferowali kredyty banków które nie podpisały z
    nimi umowy. Z drugiej strony gdyby mieli oferować tylko kredyty 3 banków to
    stają się mało konkurencyjni, prawda?

    > - czy na prawdę pośrednik kredytowy jest wiarygodny i proponuje najlepsze
    > rozwiązanie dla klienta? bo może najlepsze dla siebie lub banku?
    To są dość łatwe do zweryfikowania informacje. Oferty banków możesz sam
    sprawdzić i jeśli facet na spotkaniu zełga to straci klienta. Niespecjalnie
    wierzę, żeby mieli w tym interes aczkolwiek w naturalny sposób najpierw
    zaoferują Ci kredyt na którym najwięcej zarobią w formie prowizji.

    > Czy Państwo coś na ten temat wiedzą. Może jakieś opinie?
    W piątek wałkowałem temat kredytu z doradcą Expandera. Po ustaleniu kwoty,
    dochodów i odrzuceniu na wstępie banków które ustalają marżę przez zarząd
    wyglądało to tak, że ja podawałem nazwę banku a koleś zapisywał ich warunki,
    oprocentowanie itp. w tabelce. Nazwa Kredyt Banku nawet nie padła.

    Generalnie cudów nie ma i tak trzeba sobie pochodzić po bankach i popytać bo
    kredyt mieszkaniowy to przeważnie sporo kasy. IMHO olanie doradców to błąd
    bo taka godzinka rozmowy daje czasem dużo dużo więcej niż 3 dni czytania
    poradników.

    --
    pozdrawiam
    Marcin