    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Western Union Money Order
    Date: Sat, 02 Sep 2006 21:45:33 +0200

    Sinus wrote:

    > Znajomy z USA chce mi przesłać $150 wysyłając czek Western Union Money
    > Order. Czy w Polsce nie będę miał problemu z jego realizacją? Gdzie mogę
    > go zrealizować, i jakiej prowizji banku należy oczekiwać?

    Jeżeli myślimy o tym samym WesternUnion, to on ci wysyła kasę, podaje ci
    dane przelewu, ty idziesz do najbliższego oddziału WU i podajesz dane
    przelewu, czekasz do 15 minut i odbierasz kasę. Ty nie zapłacisz od tego
    żadnej prowizji, twój znajomy pewnie około $20.

    Tańszy byłby czek tak jak ci inni doradzili, albo moneybookers.com. Po
    którymś tam wrześniu będziesz także mógł odbierać (podobno) pieniądze przez
    PayPal.

    p. m.