    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wcześniejsza spłata kredytu. Jak się to liczy?
    Date: Fri, 6 Feb 2009 10:44:39 +0100

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3386e1d2-c3e8-4482-8695-b388d9a38e16@e1g2000pra
    .googlegroups.com...
    Witam,
    mam takie pytanie odnośnie kredytu.
    Przypuśćmy, że w banku zaciągam kredyt 400 tys. PLN na 30 lat (6,75%),
    ze stałą
    ratą 2594,39 PLN, z możliwością wcześniejszej spłaty, bez dodatkowych
    opłat,
    po minimum 3 latach.
    Otóż mijają sobie te 3 lata (powiedzmy, że już wpłaciłem 36x2594,39
    PLN), a ja mam potrzebną
    gotówkę i chcę spłacić pozostałą kwotę kredytu. ILE w takim razie
    muszę
    wpłacić? Czy ktoś może się orientuje jak to się oblicza??
    Z góry dziękuję za odpowiedź

    ***
    A po co masz coś obliczać? ;-) Spłacasz po prostu w całości pozostałą część
    kapitału bez odsetek, a ile to wynosi na dany dzień, to takie info
    znajdziesz w swoim profilu rachunku na stronie internetowej banku (zakładka
    kredyty).
    Może się okazać, że będzie to całkowita wartość kredytu czyli 400 tys. bo
    przez te trzy lata spłacałeś np. tylko same odsetki (banki często dają taką
    "promocję"), ale to musisz już sam sprawdzić w umowie.