  • 1. Data: 2013-05-16 14:06:55
    Temat: Waznosc karty
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    Witam :-)
    Pytanie może głupie, ale sprawa dla mnie istotna... Moja k. kredytowa
    traci ważność 06/2013 - czy to oznacza, że przestanie działać
    z końcem maja, czy z końcem czerwca? Nie wiem, czy już mam molestować
    bank o nową kartę...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2013-05-16 14:07:57
    Temat: Re: Waznosc karty
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 16 maja 2013 14:06:55 UTC+2 użytkownik DooMiniK napisał:
    > Witam :-)
    >
    > Pytanie może głupie, ale sprawa dla mnie istotna... Moja k. kredytowa
    >
    > traci ważność 06/2013 - czy to oznacza, że przestanie działać
    >
    > z końcem maja, czy z końcem czerwca?

    z koncem czerwca.

  • 3. Data: 2013-05-16 14:49:17
    Od: luc <b...@g...de>

> [...]
    >
    > traci ważność 06/2013 - czy to oznacza, że przestanie działać
    >
    > z końcem maja, czy z końcem czerwca? Nie wiem, czy już mam molestować

    Jeśli to KIS, to lepiej molestować ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-05-16 20:31:05
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2013-05-16 14:49, luc pisze:> W dniu czwartek, 16 maja 2013

    > Jeśli to KIS, to lepiej molestować ;-)

    Żarty żartami, ale wznowienie typu zamiana KIS Visa na KIS MC trwała
    prawie miesiąc, licząc od upomnienia się o nową kartę do uaktywnienia
    tej nowej. Oczywiście nikt nie raczył poinformować, że się nie wznowi
    sama...

    Pozdrawiam,
    Paweł