    From: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Warunki pracy w Eurobanku-+ zabezpieczenia
    Date: Tue, 7 Oct 2003 15:22:44 +0200

    Rzeczywiście zanosi się na pierwszy w polskiej bankowości proces o plagiat
    znaku i designu. Chodzi oczywiście o uderzające podobieństwo do Vodafone.
    Chyba, że w ramach ugody Vodafone częściowo przejmie Eurobank, zmieni nazwę
    i w ten sposób uzyska dostęp do usług bankowych. A może Eurobank stworzono z
    myślą o szybkiej i zyskownej sprzedaży Vodafone, które w innych krajach
    podobno oferuje karty kredytowe a w Polsce być może będzie mieć swój
    "czerwony" bank.

    com...