  • 11. Data: 2012-03-10 19:51:54
    Temat: Re: WBK śledzi klientke - detektyw
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >A co to ma do rzeczy? Bo nie nadążam.

    Widzimy ze nie nadonżasz i po sprawdzeniu IP trace myśle że pracujesz w
    WBK.
    A tu masz więcej jak WBK "chroni" klientów"

    0369,Sprawa_Kaliny__Bank_ujawnil_na_Facebooku_jej_na
    zwisko.html

    Gabor

  • 12. Data: 2012-03-10 20:08:50
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Hehehe... juz sie wypowiedzial ;)
    > http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/55,117915,1
    1319975,,,,11320369.html
    > https://www.facebook.com/bzwbk?sk=wall&filter=2

    Ble... ble... ble...
    Dwa lata to za mało żeby uczciwie rozwiązać problem.
    A teraz niech sobie kutwy przeliczą ile milionów trzeba będzie wydać ekstra
    na aktorów i pikusiów w reklamach, żeby wyrównać taki medialny syf.

    TOP

  • 13. Data: 2012-03-10 20:14:58
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >Ble... ble... ble...

    im sie nal;erzy paragraf za ujawnienie w necie danych osombowyvch

  • 14. Data: 2012-03-10 23:24:57
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Gabor" <G...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Widzimy ze nie nadonżasz i po sprawdzeniu IP trace myśle że pracujesz w
    > WBK.

    Abstrahujac od tematu, może zamiast IP
    lepiej sprawdzić slownik ortograficzny ? ;P

  • 15. Data: 2012-03-10 23:28:06
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > im sie nal;erzy paragraf za ujawnienie w necie danych osombowyvch

    A nic nie spadło na klawiature, albo co innego ?

  • 16. Data: 2012-03-11 08:08:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Pewnie, że tak. Ale nie popadajmy w paranoję. Ubezpieczyciel chce sie
    > dowiedzieć, w jakim okresie nie uczestniczyła w zajęciach. Czy to aż
    > taka poważna trauma, by mu odpowiedzieć?

    Myślę, że gdyby poprosił poszkodowaną o taką informację, to by ją
    dostał, łącznie z zaświadczeniem podstemplowanym przez dziekanat. Co
    więcej, mam podejrzenie graniczące z pewnośćią, że dawno temu to
    zrobił i dostał.

    - Tu nie chodzi o zbieranie informacji, ale próbę zastraszenia - uważa
    mama Kaliny. I przekonuje, że zarówno bank, jak i firma
    ubezpieczeniowa mają wszystkie dokumenty: - Sami przysyłali lekarzy,
    by badali Kalinę. Nigdy nie mieliśmy niczego do ukrycia.

    Natomiast nasyłanie po 2.5 roku prywatnego detektywa, który wpieprza
    się na zajęcia i podpytuje studentów oraz próbuje podpuścić panie w
    dziekanacie, żeby mu coś chlapnęły, jest żałosne po prostu.

    Zresztą - co za różnica, czy opuściła miesiąc zajęć, czy rok, skoro
    zostałą kaleką na całe życie?

    MJ

  • 17. Data: 2012-03-11 08:10:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Skąd wiesz, że kpina, skoro dziennikarz nie zadał sobie trudu, by ich
    > zapytać o powody.

    Kogo? Przecież w artykule jest wyraźnie napisane, że pytali i bank, i
    ubezpieczyciela, i samego detektywa.

    MJ

  • 18. Data: 2012-03-11 08:36:26
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 11:31:11 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zacznijmy od tego, że odszkodowanie wypłaca ubezpieczyciel, a nie bank,

    To dla porządku sprawdź powiązania między BZWBK i Avivą.

    AK

  • 19. Data: 2012-03-11 09:44:33
    Od: "sielski" <s...@N...gazeta.pl>

    > moge zrozumiec, ze aviva nie chce wyplacac niezasadnych rozszczen, ale=20
    > to co wyczyniaja, to kpina

    To standardowe dzialanie ubezpoieczyciela w PL, kiedy ma wyplacic odszkodowanie
    wieksze niz 10gr

  • 20. Data: 2012-03-11 10:17:28
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Gabor <G...@b...pl> napisał(a):

    > im sie nal;erzy paragraf za ujawnienie w necie danych osombowyvch

    Prawnikiem przyznam nie jestem, ale nie wydaje mi się aby w tym przypadku
    podlegali pod jakieś paragrafy. To nie proces karny.
    Inna sprawa, że jest to skrajnie nierozsądne, bo dziewczynę, którą
    doprowadzili do utraty zdrowia, narażają na dodatkowy stres. Ale biorąc pod
    uwagę opisaną w Gazecie sytuację, Kalina z całą pewnością nie ma się czego
    wstydzić! W przeciwieństwie do tych dwóch "szacownych" instytucji.
    A tak swoją drogą założę się, że gdyby dane sztabu tych wszystkich
    anonimowych pracowitych "mróweczek" BZWBK, Aviwy i biura detektywistycznego,
    który w tym maczali paluchy, wylądowały w necie z imienia i nazwiska, wraz z
    opisem roli jaką poszczególne osoby pełniły w tym łańcuszku porażek, to rura
    by im szybciutko zmiękła.

    TOP