  • 1. Data: 2003-06-18 14:15:25
    Temat: WBK pobiera prowizje za wplaty na wlasne konta !!
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    WBK pobiera prowizje za wplaty na wlasne konta !!
    Dzis ze mnie zdarli 5 zl a wplacalem w tym samym oddziale w ktorym firma ma
    konto
    szkoda, ze nie zadaja jeszcze podania, w ktorym laskawie by sie ich prosilo
    o przyjecie pieniedzy.

  • 2. Data: 2003-06-18 14:18:26
    Temat: Re: WBK pobiera prowizje za wplaty na wlasne konta !!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marek"
> [...]
    ma
    > konto
    > szkoda, ze nie zadaja jeszcze podania, w ktorym laskawie by sie ich

    wszystkie bnki przy wplacie na konta firm pobierają prowizje
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-06-18 14:39:30
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > wszystkie bnki przy wplacie na konta firm pobierają prowizje

    Albo przynajmniej znakomita większość. VWBank na Plus Konto Biznes w jedynej
    kasie jaką posiada, ponoć nie :^)

    Tomek

  • 4. Data: 2003-06-18 14:45:42
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik blad pisze:

    > wszystkie bnki przy wplacie na konta firm pobierają prowizje
    > *** blad ***
    Z tym, że czasami pobierają ze środków zgromadzonych na tymże koncie
    a nie od wpłacających ludzi - zależy to od umowy zawartej z bankiem.
    Dlatego też czasem ktoś może się przyzwyczaić do nie pobierania...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-06-18 19:53:22
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 18 Jun 2003 16:15:25 +0200, "Marek" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >konto
    >szkoda, ze nie zadaja jeszcze podania, w ktorym laskawie by sie ich prosilo

    Nieprawda. Żaden bank nie może pobrać prowizji za wpłatę kasy na
    _swoje_ konto, na przykład z tytułu spłaty jakiejś raty. Ale
    prawdopodobine chodzi Ci o to, że pobierają prowizję za wpłatę na
    konto jakiejś firmy, która je prowadzi właśnie w tym banku... Ale to
    już coś innego. A poprosić w wpłatę pieniędzy to możesz panią/pana
    dysponętkę/a ustnie - byle grzecznie - bo pisanie podania to chyba
    lekka przesada... :)))

  • 6. Data: 2003-06-18 19:57:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "calcium300mg" <c...@o...pl> wrote in message

    > Nieprawda. Żaden bank nie może pobrać prowizji za wpłatę kasy na
    > _swoje_ konto, na przykład z tytułu spłaty jakiejś raty. Ale

    A to czemu? Jakas nowa ustawa o ktorej banki jeszcze nie wiedza? ;)

    Maciej

  • 7. Data: 2003-06-18 20:50:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "calcium300mg"

> [...]
    > prawdopodobine chodzi Ci o to, że pobierają prowizję za wpłatę na
    > konto jakiejś firmy, która je prowadzi właśnie w tym banku... Ale to

    przeciez o to wlasnie chodzi - wyraznie oburzony o tym napisal
    widocznie wczesniej wplacal tylko na swojego rora ;-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-06-18 22:48:56
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 18 Jun 2003 19:57:34 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >A to czemu? Jakas nowa ustawa o ktorej banki jeszcze nie wiedza? ;)

    Cholerka, no to dałem plamę...:) Wydawało mi się, że jeżeli banki nie
    pobierają takich prowizji to tylko dlatego że nie mogą... A tu niby co
    - że tak, z własnej woli to robią? :)

    sceptycznie,
    pozdrawiam :)

    Tomasz

  • 9. Data: 2003-06-19 05:30:52
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    calcium300mg wrote:
    [...]

    > Cholerka, no to dałem plamę...:) Wydawało mi się, że jeżeli banki nie
    > pobierają takich prowizji to tylko dlatego że nie mogą... A tu niby co
    > - że tak, z własnej woli to robią? :)
    Zdaje się ze jest przepis w KC który mówi, że wierzyciel nie może
    odmówić przyjęcia świadczenia. A jeśli odmówi to można złożyć pieniądze
    do depozytu sądowego.
    Z tego powodu Era np. musiała się wycofać z pobierania opłaty za wpłatę
    gotówką we własnych salonach.
    KJ

  • 10. Data: 2003-06-19 17:24:24
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> skribis:

> [...]
    >do depozytu sądowego.
    >Z tego powodu Era np. musiała się wycofać z pobierania opłaty za wpłatę

    Nie moznaby takzrobic i z TPSA ? :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book znajdziesz na stronie: