  • 11. Data: 2006-02-24 19:06:07
    Temat: Re: WAP a banki - SONDA
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Jak dla kogoś koszt 3 groszy za 100 KB to spory koszt to ja już nie mam
    > żadnych pytań ;)

    Rozumiem, że oprócz portfela z kartami bankowymi nosisz portfel z
    kartami SIM, żeby dobrać akurat tę właściwą?

    M.

  • 12. Data: 2006-02-24 19:34:06
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Rozumiem, że oprócz portfela z kartami bankowymi nosisz portfel z
    > kartami SIM, żeby dobrać akurat tę właściwą?

    Nie. Mam kartę PCMCIA do laptopa ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2006-02-24 23:01:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie. Mam kartę PCMCIA do laptopa ;)

    Samobiczowanie też uprawiasz?

    M.

  • 14. Data: 2006-02-25 11:22:00
    Temat: Re: WAP a banki
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Kiedys zebralem te dane - ale to bylo kiedys. Teraz problem jesttaki, ze
    > nowe telefony juz nie obsluguja tego kanalu, a banki zaprzestaly jego

    Słucham? :-)

    Serwis WAP *mBanku* nie działa z nowymi telefonami, a nie nowe telefony
    nie obsługują kanałów WAP. Taka delikatna różnica. :-)

  • 15. Data: 2006-02-25 11:23:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
    > Serwis WAP *mBanku* nie działa z nowymi telefonami, a nie nowe
    > telefony nie obsługują kanałów WAP. Taka delikatna różnica. :-)

    Skrot myslowy :) na starym mi dziala na nowym nie :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 16. Data: 2006-02-25 13:28:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dtpekf$qtn$1@news.elsat.net.pl...

    > Słucham? :-)
    >
    > Serwis WAP *mBanku* nie działa z nowymi telefonami, a nie nowe telefony
    > nie obsługują kanałów WAP. Taka delikatna różnica. :-)

    To jest dzielenie wlosa na czworo - zadna roznica.
    Serwis WAP mbanku obsluguje tylko starsza wersje WAP (nie pamietam
    umerka - 1.1 ?)
    Nowe telefony wyposazone w nowsza wersje WAP WBREW ZAPEWNIENIOM nie sa
    kompatybilne w dol, czyli NIE OBSLUGUJA starszej wersji WAP.
    Amra napisal prawde.
    Dla mnie problem jest po stronie producentow telefonow - brak
    kompatybilnosci w dol.

    WAP to przezytek i nic dziwnego ze nikomu sie nie chce ladowac forsy w prace
    nad tym kanalem.
    Lekcewazenie przez producentow telefonow sprawy kompatybilnosci wstecznej
    tylko potwierdza slusznosc tej tezy.

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2006-02-25 14:22:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > To jest dzielenie wlosa na czworo - zadna roznica.
    > Serwis WAP mbanku obsluguje tylko starsza wersje WAP (nie pamietam
    > umerka - 1.1 ?)

    Ale pytanie było o *BANKI* a nie o *MBANKI*. :-)

    Ja mam nowy telefon i w razie potrzeby korzystam z WAPu. Fakt, że w
    przypadku serwisu WAP mBanku zachodzi taka niedogodność nie oznacza
    wcale, że dotyczy to serwisów WAP innych banków, right?

  • 18. Data: 2006-02-26 16:34:40
    Od: "Slawek Adamczyk" <u...@W...gazeta.pl>

    Inteligo ma bardzo dobry serwis wap !!! Niewiele sie rozni od wersji www ,
    mozna nawet dowolne przelewy robic :] Tak jak juz pisano wczesniej tylko od
    woli bankow zalezy czy wersja wap bedzie porownywalna do www (inteligo) czy
    bank ten kanal dostepu traktuje jak zlo konieczne (mbank).

  • 19. Data: 2006-02-26 18:03:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Adamczyk napisał(a):
    > Inteligo ma bardzo dobry serwis wap !!!

    Tutaj się zgodzę...

    > Niewiele sie rozni od wersji www ,

    ...ale tutaj już przywaliłeś jak łysy grzywą o kant kuli. :>