  • 1. Data: 2009-05-18 12:56:06
    Temat: W tym tygodniu przebijamy opory
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    W tym tygodniu przebijamy opory.

    Kto nie kupił na korekcie, niech żałuje.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-05-18 13:04:34
    Temat: Re: W tym tygodniu przebijamy opory
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    wiadomości news:gurm18$hk2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > W tym tygodniu przebijamy opory.
    >
    > Kto nie kupił na korekcie, niech żałuje.

    Fuck.
    Czuję że będę tym który nie sprzedał na górce.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 3. Data: 2009-05-18 13:06:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    >W tym tygodniu przebijamy opory.
    >
    > Kto nie kupił na korekcie, niech żałuje.

    mowisz tak jakoś bez przekonania... testujesz czy "system" działa ?
    :)

  • 4. Data: 2009-05-18 13:34:14
    Temat: Re: W tym tygodniu przebijamy wsparcia
    Od: "p" <...@r...tu>

    wiadomości news:gurm18$hk2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >W tym tygodniu przebijamy opory.
    > Kto nie sprzedał na korekcie, niech żałuje.

    antywskaźnik szlag trafił ?

  • 5. Data: 2009-05-18 13:38:01
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > mowisz tak jakoś bez przekonania... testujesz czy "system" działa ?

    Opór zbiega się z wsparciem. Musi być wybicie w którąś ze stron. Z braku
    negatywnych informacji i dzięki podaży pieniądza wybije się w górę. Wiem, że
    bez sensu, ale tak działa giełda. :-D

  • 6. Data: 2009-05-18 13:44:44
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > negatywnych informacji i dzięki podaży pieniądza wybije się w górę. Wiem,
    > że bez sensu, ale tak działa giełda. :-D

    czyli jednak pompka benka działa ? a nie wierzyłeś....
    zauważ tylko że nagle wysypało sie sporo "second offerings"... czyżby nie
    wierzyli w dalsze wzrosty ?
    Fed podpompował, tylko co dalej... anyway test ostatnich szczytów powinniśmy
    zaliczyc,
    myśle że bardziej w okolicach 4-5 czerwca niż teraz, choć niczego nie
    wykluczam.

    george

  • 7. Data: 2009-05-18 14:07:26
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gurm18$hk2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >W tym tygodniu przebijamy opory.
    >
    > Kto nie kupił na korekcie, niech żałuje.

    Jesteś technikiem, feel-traderem, insiderem czy może tak po prostu bredziszz
    losową trafnością?

  • 8. Data: 2009-05-18 14:09:27
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Jeśli ma dobre MM, to nawet losowo da radę.
    DJ

  • 9. Data: 2009-05-18 14:15:18
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > W tym tygodniu przebijamy opory.

    Też zakładam, że tak będzie, ale czy mógłbys sprecyzować gdzie one się
    znajdują?

    kc

  • 10. Data: 2009-05-18 14:22:19
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jan Werbiński pisze:
    > W tym tygodniu przebijamy opory.
    >
    > Kto nie kupił na korekcie, niech żałuje.

    Hmm Ty to tak na serio piszesz (tak jak poprzednio o spadkach)?