    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W koncu wyplaty bez prowizji?
    Date: Wed, 11 Oct 2006 07:47:07 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 11 Oct 2006 09:19:25 +0200, *piotr'ek* napisał(a):
    > No jak dostajesz 600 zł pensji w markecie, a bank kasuje Cię za prowadzenie
    > konta i za kartę to przynajmniej pozbędziesz się karty, bo po "tak ogromne"
    > pieniądze nie opłaca się kilka razy do bankomatu chodzić. Będzie wypłata,
    > pobranie całości i po sprawie.

    Czego Ty się czepiasz - bo chyba czytać nie umiesz... A może jesteś jednym
    z pieniaczy co to robią aferę, bo boją się bankomatu? Czemu ja mam płacić
    więcej dla Twojej bezsensownej zachcianki?

    Okienko w banku przydaje się najwyżej do wybierania z konta grubszej gotówki
    i do jej wpłacania. Jak ktoś chce sobie wypłacać 5zł na lizaka, to niech
    pójdzie do bankomatu albo płaci prowizję.

    Swoją drogą, uzasadnienie pt. "nie wolno pobierać prowizji za wypłatę
    gotówki, bo już pobrano opłatę za konto" brzmi conajmniej absurdalnie.
    Skoro nie wolno pobierać prowizji za wypłacanie gotówki, to jak
    usprawiedliwić np. opłatę za kartę albo za przelewy? :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"