eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiW jakim banku można założyć kilka rachunków (subkont) i zmienić im nazwy? › Re: W jakim banku można założyć kilka rachunków (subkont) i zmienić im nazwy?
    From: TrzyLinie <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W jakim banku można założyć kilka rachunków (subkont) i zmienić im
    nazwy?
    Date: Sun, 24 Mar 2013 16:33:18 +0100

    W dniu 2013-03-24 15:17, s...@g...com napisał(a):
    > chciałbym móc założyć kilka rachunków ror, każdy z nich nazwać jakoś inaczej, np.
    na rachunki, na paliwo a dla kont oszczędnościowych na wakacje, na samochód, na
    kredyt itp.
    > Rachunki powinny być darmowe (lub po wykonaniu transakcji darmowe) - karty
    potrzebuję tylko do jednego z nich a reszta byłaby tak jakby subkontami, z których
    przelewałbym środki na właściwe konto z dopiętą debetówką gdy potrzebowałbym wydać
    środki.
    > Przeanalizowałem ofertę Banków i wyszło mi:
    > 1.Alior Sync - tylko 3 ror, tylko 3 k. oszcz., wszystko za darmo i można zmieniać
    nazwy rachunków w systemie.
    > 2.Inteligo - wiele ror, jak się robi obroty to debetówka za darmo, można zmieniać
    nazwy, ale tylko jedno konto oszcz.
    > 3.Mbank - tylko 1 ror, można zmienić nazwę i 4 rach. oszcz.
    >
    > W sumie to jeżeli kilka przelewów w miesiącu z konta oszczędnościowego byłoby za
    darmo to mógłbym założyć 1 ror i np. 8 kont oszczędnościowych, tylko aby można było
    zmienić ich nazwy.
    > Swego czasu miałem wiele kont (wiśnie, orzechy itp.) ale zamknąłem i nie
    sprawdzałem jakie dają opcje.
    > Czy ktoś mógłby podrzucić pomysły, czy coś oprócz Alior Sync i Inteligo jest
    podobnego na rynku? Super by było gdyby taki bank miał bankowość mobilną w telefonie.

    4.Meritum - (chyba) 1 ROR + maksymalnie 5 RO (jedna bezpłatna wypłata
    w miesiącu z każdego), debetówka 2 zł lub bezpłatnie przy obrocie >200 zł,
    można zmienić nazwę rachunku, jest bankowość mobilna.

    --
    TrzyLinie