    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W jaki sposób banki zarabiają na KK?
    Date: Tue, 6 Jun 2006 07:39:18 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 02:05:43 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Czy eService nie bierze 2%?

    Nie wiem... Jak ostatnio się rozglądałem za płatnościami on-line to
    standardem były 4%. Zaś to eservice - nie bierze przypadkiem jakiejś
    dodatkowej minimalnej opłaty za transakcję lub coś w tym stylu?

    > Dziwnym trafem w hurtowniach ceny brutto sa mniej-wiecej takie same
    > jak netto w znanych mi sklepach dla end userow. I to sa ceny dla mnie,
    > czyli przy prawie zerowych obrotach.

    Zajrzyj do Krakowa - ceny w hurtowniach (bez dodatkowych rabatów) są
    praktycznie takie same jak w sklepach (oczywiście, bywają większe
    wachnięcia).

    > Owszem, w sklepach mozna cos wynegocjowac, ale wtedy mozna zaplacic
    > gotowka.

    W Krakowie sklepy komputerowe, w których można zapłacić kartą bez dodatkowej
    prowizji to można policzyć na palcach jednej ręki :) Oczywiście te sklepy są
    najdroższe...

    > "Dosyc" to bardzo wzgledne pojecie,

    Używam komputerów, używam też inną elektronikę i AGD. I jakoś dziwnym trafem
    nic nie psuje się tak często jak komputery - a to zasilacz padnie, a to
    dyskowi zęb...badsectory wypadną, a to cd-rom zdycha...

    > zas hurtownie - zdaje sie - takze daja gwarancje?

    Tyle że na warunkach gorszych niż sklepy - np. tylko do końca gwarancji
    producenta, która niekoniecznie musi być dłuższa niż rok/dwa lata (sprzęt
    często trochę przeleży w magazynie)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944