  • Data: 2007-06-04 22:12:47
    Temat: Re: W co zainwestować pieniądze?
    Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bulwiak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f41mpj$k1l$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Zapewne nieraz trafiło tu to pytanie. Chciałbym zainwestować
    > swoje pieniądze. Co mi doradzicie, gdzie najlepiej je
    > zainwestować? Moje wymagania są takie, żeby niebyło to nazbyt
    > ryzykowne, wiec giełda odpada. Ale też, żeby było to możliwie
    > jak najbardziej opłacalne. Teraz są modne fundusze inwestycyjne,
    > tylko z tego co wiem, nie można ich ruszac, a lokata nie jest
    > tez zbyt dochodowa. Sam nie wiem. Co mi poradzicie, jakie
    > fundusze, jakie lokaty, może coś innego? Odpada inwestycja w
    > nieruchomości.

> [...]

    Żeby nie zdarli skóry.

    mBank załóż min. ekonto, od razu wniosek na SFI (GPW osobno się
    zakłada).
    Za tydzień może dwa będziesz miał konto "ekonto" z rachnkiem
    "fundusze inwestycyjne".
    To gratis.
    Wjedziesz sobie wten drugi i wybierzesz ryzyko czy to fund akcji
    czy obligacji itp. jest kilka do wyboru. Pomocne będzie obejrzenie
    konta demo w mBanku.
    Potem obejrzyj jakie masz fundy do wyboru. Cos wybierz i
    zapamietaj.
    Teraz w drugim okienku otwórz sekcję SFI
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/index.ht
    ml i obejrzyj
    obrazki.

    Zmieniles wybór, super, to wróć i sobie kup. Za kilka dni możesz
    dostać papier że posiadasz jakieś papier... Za miesiąc znowu
    pooglądaj wykresy, czy też po nabyciu wiedzy coś dokupisz albo
    spieniężysz.
    Znowu czekasz kilka dni.

    Jakiś przykład:
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/fi.html?