  • Data: 2007-08-22 10:38:32
    Temat: Re: [W co zainwestować?] Okres inwestycji ponad 23 lata.
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    ..
    > Jako, że mnie pokarało być "ojcem" drugim dla dziecka,
    > wymyśliłem taki oto prezent dla dziecka:
    ..
    > Kwota inwestycji pomiędzy 3 a 5 kPLN.
    > Okres minimum 23 lata. Nie wiem czy istnieje gdziekolwiek
    > możliwość "warunkowania" wypłaty zysków na zasadzie:
    > "Wypłata po ukończeniu 27 roku lub po uzyskaniu tytułu mgr.", bo
    > takie uwarunkowanie chciałbym do umowy "wprowadzić" ... ale to
    > już szczegół.
    Jak ci zależy na "daniu" prezentu teraz, to chyba tylko polisa jakaś, bo tam
    można warunkować wypłaty.
    Jeżeli nie jest to warunek konieczny, i prezent można dać po 23 latach, to po
    prostu inwestycja w fundusze. Tyle, że to wymaga dużego samozaparcia, żeby
    np. w trakcie nie użyć tej kasy i żeby po tych 23 latach ją przekazać. I
    chyba jakiś zapisów na wypadek śmierci, bo dziecko siostry nie będzie
    dziedziczyło po tobie, zwłaszcza jak będziesz miał już swoje.

    To jest tak długi okres, że nikt ci nie powie co będzie najlepsze. Możesz
    wybrać TU i polisę, co nawet po odliczeniu prowizji i opłat da więcej kasy
    niż np. inwestycja w fundusze, które będą bardzo źle zarządzane.

    Pozdrawiam
    Michał M