  • Data: 2007-08-21 20:32:28
    Temat: Re: [W co zainwestować?] Okres inwestycji ponad 23 lata.
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Wytypować dziecku liczby w totka, które padną za lat dziesiąt,
    > czy może dziś zainwestować jakąś "niewielką" kwotę ?
    >
    > Pytam, bo nie wiem.

    Zainteresuj się funduszami inwestycyjnymi, myślę że odpowiednie będą
    zównoważone.
    Większość TFI oferuje programy systematycznego oszczędzania dla dziecka, ale
    myślę że da się założyć zwykły rejestr dla maloletniego i dokonać
    jednorazowej wpłaty; trzeba sprawdzić w poszczególnych towarzystwach.
    Uważam że nie powinieneś kupować dla niego ubezpieczenia, polisy posagowej -
    za dużo kosztuje samo ubezpieczenie.