  • Data: 2005-02-09 11:18:50
    Temat: Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Od: "wojtek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesto jesli nie masz mozliwosci wybrania karty visa electron to nia nie
    zaplacisz bo musisz zaznaczyc jaka karta placisz. rozumiesz to czy nie? czy
    dalej bedziesz snuc swoje teoretyczne rozwazania? ja wielokrotnie placilem w
    serwisach, ktore rozgraniczaly jako dwie rozne visa i visa electron lub tej
    drugiej wyraznie nie akceptowaly. np platnosc za prom (w kasie i w sieci).