    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Velobank, było: System w mBanku...
    Date: Fri, 30 Jun 2023 13:52:37 +0200

    On Fri, 30 Jun 2023 03:24:10 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Dzisiaj zaglądam - do 50. edycji promocji wg regulaminu można przystępować do 30
    czerwca,
    > dzisiaj 30 czerwca - a na koncie profit, na którym nie miałem włączonej promocji,
    zniknęła zachęta.
    > Coś milek ma kłopoty z liczeniem w skali jednego dnia (tak samo jest z odsetkami) -
    oby to tylko
    > nie oznaczało, że jutro nie będzie 51. edycji.

    Jutro nie bedzie.
    W poniedziałek pewnie bedzie, we wtorek.

    A znikniecie ... moze klopoty z liczeniem, moze juz im wiecej
    pieniedzy nie potrzeba, moze sie doliczyli, ze wystarczająco duzo Ci
    wyswietlili :-)

    > Ale na getout nie dam się namówić. Wolę spać spokojnie, już miesiąc trzymania 10k w
    idei
    > dał mi się we znaki, a wtedy byłem przecież młodszy ;>

    Ale w czym problem? Idea owszem, mogla niektorym spowodowac palpitacje
    serca, Velo to chwilowo nie grozi, zreszta wlasnie idzie na sprzedaz.

    J.