  • Data: 2004-07-13 09:11:32
    Temat: Re: VWbank aktualizacja stanu konta - prozba o pomoc!!!
    Od: "Human Being" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam <l...@o...pl> wrote:

    > Mam dwa rachunki w VWbank , niemoge ich zaktualizowac tzn saldo mam
    > z dziesiejszego dnia z godziny 8.00. Po wcisnieciu "aktalizuj"
    > widnieje to samo saldo i godzina. Pamietam ze byla na grupie
    > dyskusja o tym , ba nawet ktos znal sposob na powyzszy problem.
    > Niestety nieudalo mi sie tego znalesc w archuwum. Prosze o pomoc

    To chyba jednak jakiś większy problem. Moje konto w VWBd traktuję jako
    podręczną skarbonkę. Umieszczam tam drobne nadwyżki środków
    finansowych, z których czasami korzystam gdy nadejdzie "czarna
    godzina" ;-). Tak też stało się 7 lipca, potrzebowałem zpałacić za
    paliwo i skorzystałem z karty do mojego konta w rzeczonym banku. W
    zeszły weekend również zapłaciłem za zakupy tą kartą. A teraz uwaga:
    do dnia dzisiajszego środki na moim koncie nie uległy zmniejszeniu,
    saldo jest dokładnie takie samo, jak przed tymi operacjami!!! Chyba
    zrobię jakieś większe zakupy tą kartą skoro nie obciąża ona mojego
    konta ;-)

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair