  • 1. Data: 2005-03-07 12:15:22
    Temat: VW znow 3,5%?
    Od: "Konfident" <x...@x...pl>

    to jak to w koncu jest 4% jak w TOIP czy 3,5% jak w transakcyjnym?

  • 2. Data: 2005-03-07 15:00:29
    Temat: Re: VW znow 3,5%?
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Dnia 2005-03-07 13:15, Pan/Pani Konfident napisał(a) co następuje:
    > to jak to w koncu jest 4% jak w TOIP czy 3,5% jak w transakcyjnym?

    He, ja znowu mam 3,50% w transakcyjnym. Nie wiem o co chodzi, zaraz
    dzwonię na teledirect.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2005-03-07 15:44:59
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-07 16:00, Human Being wrote:

    > He, ja znowu mam 3,50% w transakcyjnym. Nie wiem o co chodzi, zaraz
    > dzwonię na teledirect.

    Daj znać to nie będziemy robili sztucznego tłoku.
    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-03-08 10:17:36
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniadze!
    Pozdrawiam
    Jurek

    P.S. Nowa tabela oprocentowania obowiazuje podobno od 7 marca, choc raczej
    na pewno jeszcze tego dnia po poludniu figurowala tam stara.

  • 5. Data: 2005-03-08 10:58:47
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Dnia 2005-03-07 16:44, Pan/Pani Peet napisał(a) co następuje:

    > Daj znać to nie będziemy robili sztucznego tłoku.

    No i niestety zmiana oprocentowania. Na razie tylko e-direkt. Chociaż
    tyle, kasę i tak trzymam na Plus Koncie, a to służy jedynie do
    korzystania z bankomatów.

  • 6. Data: 2005-03-08 10:59:16
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Konfident napisał(a):
    > to jak to w koncu jest 4% jak w TOIP czy 3,5% jak w transakcyjnym?

    A mi dziś wlepili karne odsetki za... stan konta = 0.00. :) Pierwszego
    marca "wyprowadziłem" wszystkie środki z VW. Wchadzę dziś, a w polu
    "naliczone odsetki" kwota: -0.01. Nie ma jak fachowcy. :)

    Zobaczymy co odpowiedzą na wysłanego maila. :)

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2005-03-08 13:34:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Łukasz Cielecki wrote:

> [...]
    > "naliczone odsetki" kwota: -0.01. Nie ma jak fachowcy. :)
    >
    > Zobaczymy co odpowiedzą na wysłanego maila. :)

    Odpowiedzą zapewne, że gdzieś tuż przed końcem miesiąca wypłaciłeś coś
    co zostało zaksięgowane dopiero po pierwszym i skorygowali odsetki

  • 8. Data: 2005-03-10 09:32:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Konfident napisał(a):

    > to jak to w koncu jest 4% jak w TOIP czy 3,5% jak w transakcyjnym?

    Oprocentowanie lokat tez w dół...

    Sam nie wierzę w to, co mówię, ale cóż, trzeba się przeprosić z mBankiem
    (eMax Plus)... :-)

  • 9. Data: 2005-03-12 10:17:08
    Od: "jst" <j...@W...MNIE.wp.pl>

    Sam nie wierzę w to, co mówię, ale cóż, trzeba się przeprosić z mBankiem
    (eMax Plus)... :-)

    A w komunikacie VW banku powinno być jasno napisane że jest OBNIŻKA a nie
    tylko ZMIANA:

    "Z dniem 07.03.2005 r. Volkswagen Bank direct ZMIENIA oprocentowanie
    wybranych lokat i kont (...)".

    I dalej w tekście słowo ZMIANA jest odmieniane we wszystkich przypadkach.
    . Ich obowiązkiem jest wydanie takiego komunikatu, aby wszystko było jasne:
    co obniżono i ile. i żeby klient nie musiał grzebac po tabeli opłat.

    Może niektórzy nazwą to socjotechniką, inni prawami marketingu itp, a dla
    mnie jest to brak szacunku dla klienta . Zachowują się już jak
    Telekomunikacja Polska SA. Wstyd...

    pzdr
    j.