  • 41. Data: 2005-04-20 15:42:28
    Temat: Re: VW-token za 1zl
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d432go$l1l$1@news.onet.pl...
    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

    ale w koncie standard token byl bezplatny?

  • 42. Data: 2005-04-20 15:43:55
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d43shc$9ia$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dziwne, że nie wiedzieli, że tak to się skończy.

    z mbanku tez troche ludzi odplynelo i nic nie zmienili w taryfie

  • 43. Data: 2005-04-20 15:46:42
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Profesjonalista" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Do tego konsultanci vlinii dalej uparcie twierdzą że pobiorą odemnie mimo
    > wypowiedzenia 5zł za maj.

    kurde - dzwonilam 2 x i powiedzieli, ze nie pobiora!

  • 44. Data: 2005-04-20 16:03:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    taora napisał(a):

    > ale w koncie standard token byl bezplatny?

    Zobaczymy TPiO, to zobaczymy. :-)

    Bo z tego komunikatu to wiadomo generalnie psinco... :-(

  • 45. Data: 2005-04-20 16:38:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zobaczymy TPiO, to zobaczymy. :-)
    >
    > Bo z tego komunikatu to wiadomo generalnie psinco... :-(

    Zdaje się, że jacyś 'oni'
    cenzurują Ci dostęp do niektórych informacji ;-P

    z komunikatu:
    "Token jest wydawany bezpłatnie do rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto e-direct.
    W przypadku innych rachunków standardowa opłata wynosiła 36 zł rocznie."

  • 46. Data: 2005-04-20 20:08:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    S.T. napisał(a):

    > Zdaje się, że jacyś 'oni'
    > cenzurują Ci dostęp do niektórych informacji ;-P

    Z definicji nie wierzę w komunikaty, które mówią o zakupie tokena... Kto
    to pisał?

  • 47. Data: 2005-04-20 23:00:35
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Robert Wicik napisał:

    > Niech spadają na drzewo liście pompować bankowcy od 7 boleści :]

    Znają się na produkcji aut ale niekoniecznie na bankowości ;-)

    K.

  • 48. Data: 2005-05-15 20:33:27
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Major Bień wrote:

    > Smród niestety pozostał. Jaką mam pewność, że we wrześniu nie zrobią
    > opłaty za Pluskonto np. 10 zł. Sami widzicie, że są do tego zdolni. Ja
    > ich omijam szerokim łukiem.

    Żadnej :-)

  • 49. Data: 2005-05-15 20:35:41
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Paweł Nyczaj wrote:
> [...]

    Ludzi odeszli i pozostały im tysiące tokenów...
    Co można zrobić z nimi? Rozdać. ;-)

    Tomek

  • 50. Data: 2005-05-15 20:38:40
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Piotr Gralak wrote:

    > No niestety, również uważam to za żałosne. Informację o promocji na
    > tokeny wrzucamy od razu na główną stronę, a o podwyżkach dajemy z
    > dużym opóźnieniem i ukryjemy tak, żeby nie dało się znaleźć. Porażka.
    > Czy tego uczą na marketingu i zarządzaniu???
    > A już wprowadzenia takiej promocji w kilka dni po wprowadzeniu opłaty
    > za konto faktycznie nie da się inaczej wytłumaczyć niż paniką. A jeśli
    > to było przemyślane i zaplanowane działanie - tym gorzej :)
    >
    > G.

    Przeliczyli się.

    Ja odszedłem i mam spokój.
    Nie lubię takiego traktowania...