  • Data: 2003-12-28 20:38:25
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiedź brzmi: zależy o której godzinie. Spróbuj zrobić taki przelew po
    > 20:00 w dni robocze oraz w weekend - powodzenia ;-)))

    Otóż "nie zależy o której godzinie" i nie zależy od dnia tygodnia w którym
    wykonujemy przelew :)
    Dziś, w niedzielę po południu, wykonaliśmy rodzinne testy przelewów między
    rachunkami własnymi klienta VWB i między kontami VWB różnych właścicieli. Oba
    testy wykazały on-line'owość procesu!!!
    Tak więc rację miał Piotr H. i infolinia :)

    Obawy Wojciecha N., http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=28219213 , dotyczące użytkowania karty
    podczas zakupów, po dokonaniu przed wyjściem z domu przelewu potrzebnej forsy
    na karciane konto (eDirect), okazują się, na szczęście, bezpodstawne QED :)

    ZASTRZEŻENIE:
    Testy wykonaliśmy za pom. kanału telefonicznego (IVR). Nie wiem jaki efekt
    byłby w przypadku wykonania np. w sobotę wieczorem przelewu lub zlecenia, z
    datą realizacji nazajutrz, tj. w niedzielę. Prawdopodobnie wykonanie i
    zaksięgowanie nastąpi w pierwszym dniu roboczym po niedzieli. W takim przypadku
    *częściową* rację miałaby Glenn :)

    Jednakże, po czorta posługiwać się w takich nagłych potrzebach netem (WWW),
    skoro można to zrobić IMO szybciej i wygodniej IVR'em ???

    --
    Wszystkim dyskutantom (w wątku) życzenia lepszego nowego roku!
    zd.