    From: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW i otwarta przesyłka z tokenem
    Date: Sun, 30 Nov 2003 01:16:14 +0100
    Sender: s...@o...pl@pb50.koszalin.cvx.ppp.tpnet.pl

    >Czy w związku z tym mogę spokojnie wpłacać pieniądze na moje konto w VW ,
    >czy też powinienem zacząć się martwić?
    tez mialem taka sytuacje, 2 miesiace temu gdy otrzymalem przesylke!
    mialem 1 plombe na pudelku odklejana, wiec spokojnie ktos mogl sobie
    wyjac co chcial i poogladac :(
    wlasciwie nic z tym nie zrobilem, tylko zapytalem na infolinii co z
    tym zrobic, stwierdzili ze jesli token jest w calosci to nic nie
    robic!
    no nie wiem, poki co sie nie przejmuje, ale sam nie wiem czy wszystko
    jest ok?

    pozdr.
    wojtek